Charlotte Skrevet 16. mai 2002 #1 Del Skrevet 16. mai 2002 hei! har vært en tidligere "anonym" bruker av dette forum..og har funnet ut at, en del av dere trener aktivt. og lurer på følgende: Hva trener dere? Og hvor ofte? Jeg kan fortelle, at jeg trener på Sats, 3 ganger i uka. og veksler mellom ulike areobic timer. Prøver å kombinere med stryke apparater... men det er såå kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 16. mai 2002 #2 Del Skrevet 16. mai 2002 Trener også på SATS 2-3 ganger i uken. Hater aerobic og all koordineringen og går derfor på KickPuls, Spinning og Styrke (noen ganger Stram Opp, men synes det noen ganger blir litt kjeldelig i forhold til Styrke). Hvis du ikke liker apparattrening i studio så er Styrke et godt alternativ: en får grundig instruksjon etterhvert og gir ikke opp så lett siden instruktøren alltid prøver å presse de som trener maksimalt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #3 Del Skrevet 16. mai 2002 Helsestudio Spinning 3-4 dager i uka, Aerobic 1-2 dgr(trenger å røre meg litt til musikk) Langt imellom karene på de timene gitt, men jeg klager ikke det er jo vegg til vegg med superspreke damer Kurgan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 16. mai 2002 #4 Del Skrevet 16. mai 2002 Nå i eksamensperiodene blir det dårlig, men når jeg har tid trener jeg 3-4 ganger i uka med styrke på SATS, og løper 3-6 ganger i uka (kommer an på hvor lat jeg er). Danser i tillegg, 1-2 ganger i uka.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen Skrevet 16. mai 2002 #5 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg trener IKKE på SATS, men på Friskis&Svettis! Kjempebra! Og rimeligere enn mange andre. Trener aerobic 2 gange ri uka.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 16. mai 2002 #6 Del Skrevet 16. mai 2002 Eg er støttemedlem i SATS. Må jo støtte det lokale næringsliv litt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #7 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg danser 6 takts swing med trippelsteg(boogie woogie), det er iallefall kjempetrening, artig er det også !!! Til høsten begynner jeg å instruere barnkurs i to grupper 4-6 år og 6-9 år. Tror det er trening i seg selv å holde styr på disse krabatene... Prøver å komme meg avgårde på trenigsstudio og aerobic, men tida strekker ikke til med små barn... Åsså triller jeg tur Lottemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. mai 2002 #8 Del Skrevet 16. mai 2002 Friskis & Svettis! Tre-fem ganger i uken. De andre dagene trener jeg vekter, eller går lange turer i skog og mark.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. mai 2002 #9 Del Skrevet 17. mai 2002 Jeg går på helsestudio 2-4 ganger i uken, spinning itillegg til apperater. Må bare opplyse alle om å starte på spinning, skikkelig bra trening samtidig som det er sosialt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donborwen Skrevet 17. mai 2002 #10 Del Skrevet 17. mai 2002 Friskis & Svettis här också! Tränar 3-5 ggr i veckan. Varierar mellan olika jympapass, såsom medel, medel-styrka, skivstång och bräda. Medel är som aerobic, men ändå inte. Det är "primitiva" övningar till musik - rörelseglädje! Passen är mera eller mindre krångliga, men det är skoj att variera (forandring fryder! ) Det är alltid styrketräningsfrekvenser inlagda, där man använder kroppen till styrketräningen. Medelstyrka är som medel men med en längre styrketräningsfrekvens. Skivstång är som pump och bräda är step up a la F&S. På sommaren blir det mycket cykling. Försöker att promenera och jogga kontinuerligt också. Lite skidåkning på vintern ibland. Testa F&S! Relativtt billigt och de har en massa saker! Utbudet varierar mellan de olika föreningarna, men i Oslo, till exempel, har de ALLT! Jympa, spinning, jogging, gym m.m. Gratulerer med dagen! Ha en fin 17. mai! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. mai 2002 #11 Del Skrevet 18. mai 2002 Trener karate,+/- 14 timer i uka...Kjempe gøy,alt i ett!Bare spør hvis noen lurer på noe ang.kampsport/karate... Hilsen:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #12 Del Skrevet 27. mai 2002 Paradokset er at de fleste ønsker å forbrenne, og trener høyintensitet, dvs puls over 120-130.... Da tar det min 30 min. før en forbrenner fett....På maks 120-130 for den jevne... begynner en med en gang... Bare en tanke.... Mann70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni Skrevet 27. mai 2002 #13 Del Skrevet 27. mai 2002 Trener 3 ganger i uka på SATS, styrke, kun apparater.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 27. mai 2002 #14 Del Skrevet 27. mai 2002 Trener 3 ganger i uka. Mest på SATS, og da enten div. aerobic-timer og styrketrening i sal, eller styrke på apparater. men nå i det siste som det har vært bra vær, har det blitt noen joggeturer innimellom. Blir litt for varmt å trene innendørs... Før trente jeg mye dans (Swing) og er enig i at det er bra trening! Og kjempegøy!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 27. mai 2002 #15 Del Skrevet 27. mai 2002 Beachvolley hver søndag, Dans hver torsdag og tur på fjellet.. nesten en gang i uken.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #16 Del Skrevet 28. mai 2002 Ergometersykkel hjemme 4-5 dager i uka, for da kan jeg se på TV samtidig. Benny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå