mgra Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hei. Har aldri prøvd løsvipper før, og skal bruke noen til en fest morgen. Synes kanskje de var litt lange, hva synes dere? De er ikke festet med lim her, kun lagt oppå mine egne vipper http://i26.photobucket.com/albums/c142/meretemor/DSC_0275-1.jpg img-tags fjernet Bond, mod Endret 13. oktober 2011 av Bond
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 De er for lange til hverdags, men kan være skikkelig kult til fest Jeg kunne tenkt meg de selv. Hvilke er det?
mgra Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2011 Ardell Fashion Lashes - 105 Black lurer på om jeg skal prøve å klippe lengden veldig forsiktig, hår for hår, men er redd det bare vil ødelegge..
gohege Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg synes du ikke skulle frisere dem jeg. Det er jo fest, og da gjør det vel sikkert ikke så mye? Og å frisere løsvipper er forferdelig vanskelig, det skal veldig lite til før det blir ugjevnt og like pent.
Lady La-Laa Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Ikke klipp dem! Jeg synes lengden var kjempefin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå