Gå til innhold

Smilehull på jenter, pent eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om jenter som har smilehull? Er det fint?? eller er det for søtt å "gammeldags"??

Videoannonse
Annonse
Gjest Setareh
Skrevet

Utrolig fint! skulle ønske jeg hadde det :rodmer:

Gjest Solmåne
Skrevet (endret)

Jeg syns det er kjempefint og søtt. Kan huske da jeg var mindre at jeg prøvde i timevis foran speilet å smile med smilehull, uten noe hell.. :tristbla:

Endret av Solmåne
  • Liker 1
Skrevet

Gammeldags? Smilehull er veldig sjarmerende, både på gutter og jenter. Synes jeg da.

Skrevet

Veldig fint synes jeg, på begge kjønn!

Skrevet

Hva mener du med gammeldags? Var det mer vanlig å ha smilehull i gamle dager?

Synes smilehull er veldig sjarmerende.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er utrolig svak for gutter og jenter med smilehull, blir helt bettatt :rodmer:

Skrevet (endret)

Gammeldags??? Er vel noe av det merkeligste jeg har hørt.

Synes smilehull er vakkert, og i følge denne linken later det ikke til å være gammeldags ihvertfall.

Endret av Sobril
Skrevet

Hvordan kan smilehull være gammeldags? Det er jo ikke noe man styrer selv, men slik kroppen er laget. Så enten man liker smilehull eller ikke er det ikke mer gammeldags enn f.eks. pigmenterte lepper, brunt hår eller skostørrelse 40.

Og til spørsmålet om hvorvidt det er fint, så har jeg ikke hittil møtt noen med smilehull som ikke kledde det. Skulle ønske jeg hadde det selv. Samt fregner! :)

Skrevet

Er blå øyne gammeldags?

Blå øyne er jo bar zååå 80-tallz azza :gjeiper:

Gjest Cosette
Skrevet

Jeg får ihvertfall komplimenter for mine, jeg har to dype smilehull :)

Gjest Setareh
Skrevet

Fint på noen, stygt på andre.

Jeg har aldri sett noen som ikke kler smilehull, de fleste som har det, om de er pene eller ei, så synes jeg de kler det skikkelig:)

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

Jeg har 1 smilehull, får bare ett lite ett

har fregner også o.O

jeg liker det ikke :P

Men det er vel slikt at jeg ønsker meg blå øyne eller blondt hår, samt "korke trekker" krøller, så er jo alltid at det du ikke har, ønsker du :)

Skrevet

Jeg synes smilehull er fint på begge kjønn.

Skrevet

Smilehull er jo bare soooo last year lissom :filer:

De som har smilehull kler det jo. Og de som ikke har smilehull kler å ikke ha det regner jeg med, men det får vi vel aldri vite med mindre de tar sånn smilehull-operasjon :klo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...