Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg touchtelefon (android, eller hva det heter), bør jeg velge iphone, eller finnes det noe bedre? Har hørt om Samsung Galaxy s2 og htc,men hvilken telefon er den beste? Synes det er vanskelig å velge, når jeg har så lite peiling som jeg har.

Tusen takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har en sony ericsson xperia arc å synes den er mye bedre enn iphone. akkurat kjøpt den å er sorfornøyd :)

Gjest Consensio
Skrevet

Spør om å få se på telefoner til venner og slikt, så finner du ut hva du vil ha lettere. Jeg har hatt sony ericsson, htc m.m men er storfornøyd med iPhone og kommer aldri tiø å bytte til et annet merke.

Andre igjen er stirfornøyde med andre merket og ville aldri hatt iPhone.

Skrevet

Android og iOS (iPhone) er to vidt forskjellige verdener, det er to ulike operativsystemer.

Galaxy S2 er fortsatt den beste telefonen. Arc er ikke i nærheten engang, men sikkert en helt grei telefon :)

Skrevet

Iphone er mer som en fashion accessory enn en telefon. :filer:

• Liker 1
Gjest Applestore
Skrevet

Android og iOS (iPhone) er to vidt forskjellige verdener, det er to ulike operativsystemer.

Galaxy S2 er fortsatt den beste telefonen. Arc er ikke i nærheten engang, men sikkert en helt grei telefon :)

Puh, var redd ingen skulle kommentere det.

Ellers enig med at S2 er den beste. Kjøp mye heller den enn Arc, om du har pengene

Skrevet

Foretrekker helt klart en "vanlig" telefon framfor iphone!

Har selv HTC Desire og er storfornøyd med den! Hatt den snart et år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...