Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva sier dere vis 10000 geværer blir avfyrt utenfor huset deres?

Videoannonse
Annonse
Gjest Apophis
Skrevet

Sier vel ikkje så mye... Men hadde ringt politiet.

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Først så hadde jeg sett ut vinduet hvertfall, så hadde jeg blitt redd. Sikkert ringt politiet om jeg var alene og ingan andre hadde gjort det :P

Skrevet

Hadde en lignende opplevelse like etter at vi flyttet inn i huset vårt. Tidelig på morgenen 17. mai hørte vi noen kraftige smell. Først tenkte vi at russen var ute og lekte seg, men smellene ble kraftigere og kraftigere, helt til hele huset ristet. Vi løp begge ut på balkongen for å se hva som skjedde, men kunne ikke se hverken russ eller ødelagt bygninger og ettersom smellene nå hadde gitt seg, så gikk vi og la oss igjen. Hadde det vært en annen dag på året hadde vi nok ringt politiet.

I ettertid har vi funnet ut at det lokale historielaget avfyrer kanoner fra åsen rett bak oss hver 17. mai. Irriterende, men nå er vi ihvertfall foreberedt.

Gjest Uglefot
Skrevet

Nå står itte væla tæll påsk! Akkurat det hadde jeg sagt.

Eller;Spring ut du smørbukken min å se hvem det er Gulltann gjør på.

Nei,tror jeg går for den første.

Gjest Setareh
Skrevet

jeg hadde fått breivik i hodet medengang. ( ja jeg vet han sitter inne)

Gjest ms_kwang
Skrevet

Nå står itte væla tæll påsk! Akkurat det hadde jeg sagt.

Eller;Spring ut du smørbukken min å se hvem det er Gulltann gjør på.

Nei,tror jeg går for den første.

Hva er "væla" :)

Hmm hva jeg hadde gjort, om det var tidlig på morgenen hadde jeg vel sovet over det

-Sover som en stein- ( Dyp søvn)

Ellers så hadde jeg kanskje spilt høy musikk,med headsettet mitt, hører ikke brannalarmen som henger rett over meg heller *det er testet!*

Hadde jeg ikke gjort noen av tingene, jeg skvetter ganske lett, så hadde vel fløyet opp i taket å blitt der fram til det hadde gitt seg, og dermed ringt politiet :P

(om jeg ikke hadde flydd i taket, hadde jeg nok lagt meg oppi porselens badekaret å blitt der fram til jeg hadde ringt politiet!)

Gjest Uglefot
Skrevet (endret)

Hva er "væla" :)

Hmm hva jeg hadde gjort, om det var tidlig på morgenen hadde jeg vel sovet over det

-Sover som en stein- ( Dyp søvn)

Ellers så hadde jeg kanskje spilt høy musikk,med headsettet mitt, hører ikke brannalarmen som henger rett over meg heller *det er testet!*

Hadde jeg ikke gjort noen av tingene, jeg skvetter ganske lett, så hadde vel fløyet opp i taket å blitt der fram til det hadde gitt seg, og dermed ringt politiet :P

(om jeg ikke hadde flydd i taket, hadde jeg nok lagt meg oppi porselens badekaret å blitt der fram til jeg hadde ringt politiet!)

Æla væla boksesæla! Eventuelt væla som i verden ;)

Endret av Uglefot
Gjest ms_kwang
Skrevet

Æla væla boksesæla! Eventuelt væla som i verden ;)

Aha, tror jeg har bodd for lenge sørpå, skjønner bare Bergens/stavanger & kristiansand dialektene jeg nå.

Snakker med farmor i trøndelag, skjønner ikke noe nesten ikke noe lengre, i tillegg snakker hun så fort xD

så da blir jeg litt sånn "ehehehe HÆ?" :P

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hadde en lignende opplevelse like etter at vi flyttet inn i huset vårt. Tidelig på morgenen 17. mai hørte vi noen kraftige smell. Først tenkte vi at russen var ute og lekte seg, men smellene ble kraftigere og kraftigere, helt til hele huset ristet. Vi løp begge ut på balkongen for å se hva som skjedde, men kunne ikke se hverken russ eller ødelagt bygninger og ettersom smellene nå hadde gitt seg, så gikk vi og la oss igjen. Hadde det vært en annen dag på året hadde vi nok ringt politiet.

I ettertid har vi funnet ut at det lokale historielaget avfyrer kanoner fra åsen rett bak oss hver 17. mai. Irriterende, men nå er vi ihvertfall foreberedt.

Hehe, de smella der er sykt plagsomme. Blir vekt av dem hvert år. Først tidlig på morran, rekker å sovne igjen, før det kommer et smell til. Så rundt da folka går i tog. Vekker like mye hver gang. Så sykt høyt også. Bikkjene blir jo redde ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...