Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har Spotify Premium og der står det at man skal kunne høre på musikken fra Spotify offline også på iPhonen. Jeg har lastet ned sånn Spotify app på iPhonen.

Men jeg får det ikke til!

Alt fungerer bortsett fra at jeg ikke kan høre på noe av musikken i offline modus. Jeg har syncet sangene på Spotify på macen, men selv om jeg oppdaterer fungerer det ikke på iPhonen..

Jeg har IKKE trådsløst internett, kan det være grunnen? iPhonen min kommer nemlig ikke opp under "devices" på Spotify på macen.. Jeg har bare sånn internett hvor jeg har en kabel inn i Macen..

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du trykket "on" på "available offline-knappen" i spillelisten(e) dine i Spotify på maskinen (øverst til høyre mener jeg å huske)? Kan ta litt tid før alle sangene er "lastet ned".

Skrevet

Har du trykket "on" på "available offline-knappen" i spillelisten(e) dine i Spotify på maskinen (øverst til høyre mener jeg å huske)? Kan ta litt tid før alle sangene er "lastet ned".

Ja :( Har gjort det på alle listene, men fortsatt går det ikke (er mange timer siden jeg gjorde det).

Gjest padawan
Skrevet

har du lastet ned alle sangene da? (detet skal skje når du logger det på et nettverk første gangen etter du har markert en liste for offline.

Skrevet

Du må synce i på iphonen også, og om du ikke har hooka opp iphonen din på trødløst så må du gjøre det gjennom 3G. Da går du på Settings - Sync over 2G/3G.

Gjest padawan
Skrevet

det kan bli veldig dyrt å syncke over 2G/3G så det klart beste er å gjøre det over Wifi.

Skrevet

det kan bli veldig dyrt å syncke over 2G/3G så det klart beste er å gjøre det over Wifi.

Men TS hadde jo ikke trådløst nett.. Jeg har gjort det mange ganger, men så har jeg et abonement som gir meg 3000 mobildata hver måned og, da. Går jo ann å gå på Burger King eller noe da, gratis trødløst internett x]

Skrevet

Takk for svar :) Jeg skjønner det ikke helt, for jeg har syncet sangene på Spotify på macen, og markert hvilke spillelister som skal være tilgjengelig offline. Har ikke syncet på iPhonen, for det skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle gjøre? :klo: Er ikke så flink med sånne ting.. :sjenert:

Men det som er rart er at i to av spillelistene mine så er det plutselig 8 sanger i den ene lista og 3 sanger i den andre som nå plutselig er tilgjengelig offline :klo:

Og dette med 3G. Hva betyr det? Jeg er på internett, men er det gratis internett liksom eller betaler jeg for det? Hvor mye koster det da? Får man opplyst hvor mye penger man har brukt på noen måte slik at man ikke ender opp med en megaregning? Jeg har abonnementet Fastpris Large fra Netcom..

Sorry mange dumme spørsmål, men som sagt, dette har jeg INGEN peil på.. :fnise:

Skrevet

Takk for svar :) Jeg skjønner det ikke helt, for jeg har syncet sangene på Spotify på macen, og markert hvilke spillelister som skal være tilgjengelig offline. Har ikke syncet på iPhonen, for det skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle gjøre? :klo: Er ikke så flink med sånne ting.. :sjenert:

Men det som er rart er at i to av spillelistene mine så er det plutselig 8 sanger i den ene lista og 3 sanger i den andre som nå plutselig er tilgjengelig offline :klo:

Og dette med 3G. Hva betyr det? Jeg er på internett, men er det gratis internett liksom eller betaler jeg for det? Hvor mye koster det da? Får man opplyst hvor mye penger man har brukt på noen måte slik at man ikke ender opp med en megaregning? Jeg har abonnementet Fastpris Large fra Netcom..

Sorry mange dumme spørsmål, men som sagt, dette har jeg INGEN peil på.. :fnise:

Du må synce på både macen OG iphone :) Du går bare inn på spotify appen - velger spilleliste - øverst på siden så må du huke av for "available offline" sånn at den sier "yes". Og sånn er det i spillelistene mine også, uansett hvor mange ganger jeg syncer de, så blir de liksom sletta og må synce på nytt ._. plagsomt. Og 3G er liksom mobilnett P: Og du betaler om du ikke har MobilData inkludert i abonementet. Og pris spørs jo hvor mange sanger du skal synce, men er faktisk ikke så dyrt :) Man får ikke beskjed, men du kan vel sjekke forbruket ditt på nett eller sende melding med 'saldo' eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...