AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 I dag mottok jeg min etterlengtede iPhone 4 Jeg har skiftet abonnement, og det taes ikke i bruk for 24 oktober. Siden iPhone må ha microsim, bestilte jeg det fra min gamle operatør, Telenor. Får det ikke før om ca 5 dager. Kan jeg bruke iPhonen i mellomtiden? Altså bare være innpå den og se, eller må jeg vente? Ifølge brukerhåndboken på nettet, må man sette inn microsimmet før man kan bruke iPhonen. Stemmer dette? Må jeg vente på simkortet? På forhånd takk
Gjest Iah Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Uten SIM kan du bare ringe nødsamtaler.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Men den har vel både meny og diverse? Er klar over at jeg ikke kan ringe eller sende mel ol, men tenker sånn helt grunnleggende Kan vel ikke "skade" den?
Anglofil Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Du kan gå til en forhandler og få et mikrosimkort der. Så vidt meg bekjent så må du ha mikrosimkort, og iphonen må synkroniseres før bruk. Om det går uten mikrosimkort vet jeg ikke, da jeg ikke har telefonen selv, men du kan eventuelt ringe Telenor og høre på iphone-avdelingen deres. Mvh Yvonne Endret 13. oktober 2011 av Yvonne
Britt Banditt Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Vil tro du kan det, man kan ihvertfall det på "vanlige" mobiler
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Du kan gå til en forhandler og få et mikrosimkort der. Så vidt meg bekjent så må du ha mikrosimkort, og iphonen må synkroniseres før bruk. Om det går uten mikrosimkort vet jeg ikke, da jeg ikke har telefonen selv, men du kan eventuelt ringe Telenor og høre på iphone-avdelingen deres. Mvh Yvonne Så jeg kan f.eks bare gå innom i en telekiosk? Så slipper jeg å få i posten, men kan få det med en gang?
Anglofil Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Så jeg kan f.eks bare gå innom i en telekiosk? Så slipper jeg å få i posten, men kan få det med en gang? Helt riktig. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 Må man betale mye for å få sim-kortet kuttet i en telebutikk?
Anglofil Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 Må man betale mye for å få sim-kortet kuttet i en telebutikk? Man får et helt nytt simkort, man kutter ikke et vanlig simkort. Uansett, et simkort fra Telenor koster alt fra 100 kr til 250 kr i butikk. Det er det egentlig butikken som bestemmer selv. Å bestille fra Telenor er derimot gratis. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Eller så kan du selv, har gjort det og er ikke vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå