Gå til innhold

Støvler


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er mange fine slagstøvler/hikingstøvler å få tak i, men mine benhinner blir sinte av ingenting, så det er viktig for meg at de er GODE Å GÅ I! :) Og de må være høye i skaftet, da jeg går over myrer som ikke har disse trepallene lagt over seg, eller så er de dårlig vedlikeholdt. Så jeg synker dypt når jeg først plumper uti.

Noen forslag til meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Belle Gunnes

Jeg går mye og sliter med betennelser i føttene, så jeg er helt avhengig av gode støvler. Derfor liker jeg Tretorn sine "Strong" støvler. De kan jeg gå med i timesvis. Men man må nesten bare prøve seg frem. Jeg var en hel dag ute i skogen på elgjakt, med pent mønstra gummistøvler fra Økonomisko engang :fnise: Ja jeg ble mobba for de støvlene, men hey de funka og det er jo det viktigste.

Mange sverger til Muckboots, og jeg har slike også. Men jeg synes de er for breie i foten og for tunge. Jeg har veldig smal fot med høy vrist og Muckboots tror jeg passer bedre for plattfote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Jeg har fått anbefalt både Tretorn og Muckboots i det siste, så jeg skal sjekke ut begge. Så Tretorn har skikkelige såler, altså? Ikke bare flate gummisåler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...