Gå til innhold

Beyonce, jeez!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Enkelt å få en sånn mage bare man blåser den ut. Prøv selv. Vips så ser du gravid ut. Dessuten ser ikke en gravid mage sånn ut.

La oss si at hun var 3 måneder på vei der. Synes det ser rimelig likt ut som andre bilder jeg fant da jeg googlet 3 måneder. Kanskje de også bare blåser den ut?

http://www.askamum.co.uk/upload/2478/images/14weekspregnant.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3178/2700414839_da761b637e.jpg

Synes ikke Beyonce sin mage ser så veldig annerledes enn det som tydeligvis er normalen.

img-tags fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker henne ikke, men tror ikke hun later som hun er gravid, det er å dra den litt langt :fnise: Men ser ut som hun bruker pute i det intervjuet som var linket til ja, sikkert for å få den til å se større ut?

Skrevet

Helt fantastisk når hun voldtar sangen Ave Maria.

Godt folk har forskjellige definisjoner på voldtekt, men når jeg misliker noe så tar jeg som regel heller avstand fra det, spesielt om det er mennesker som jeg kun har kjenneskap til gjennom media.

burde prøve det du også!

• Liker 2
Skrevet

Det ligger som regel et eller annet (og jeg tipper sjalusi) bak et behov om å starte en egen tråd for å proklamere at man ikke liker en person og at de synger stygt. Hvis du ikke liker henne så skjønner jeg ikke hvorfor du ofrer henne så mye energi?

• Liker 3
Gjest Nanette
Skrevet

Det er lov å uttrykke hva man mener her.

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Driter i graviditeten, men stemmen har jeg ikke mye til overs for. Og hun synge Ave Maria? Nei, nei, nei. Hør heller på

versjonen, så får dere se hvor mye Beyonce suger i forhold.

Beklager til dere fans, men jeg takler ikke skrålinga hennes. Hun overdriver så forbanna mye når hun synger :sjenert:

Skrevet

Jada, det er lov mene, men da må en også tåle kritikk rundt sine egne meninger og tanker også :)

Gjest Nanette
Skrevet

Jada, det er lov mene, men da må en også tåle kritikk rundt sine egne meninger og tanker også :)

Hvor står det at jeg ikke tåler det? Det er lov å diskutere. Dette er et forum.

• Liker 1
Skrevet

Driter i graviditeten, men stemmen har jeg ikke mye til overs for. Og hun synge Ave Maria? Nei, nei, nei. Hør heller på

versjonen, så får dere se hvor mye Beyonce suger i forhold.

Beklager til dere fans, men jeg takler ikke skrålinga hennes. Hun overdriver så forbanna mye når hun synger :sjenert:

Liker best

versjonen.
Gjest Rastl0s
Skrevet

Til tider er KG nesten verre enn Se og Hør...

• Liker 5
Skrevet

Til tider er KG nesten verre enn Se og Hør...

Foreslår at du finner deg et annet forum. Du har vært her i tre dager eller noe? Og på den tiden har du klart å legge AB for hat og irritere deg over Se&Hør faktoren allerede.

• Liker 6
Gjest Rastl0s
Skrevet

Foreslår at du finner deg et annet forum. Du har vært her i tre dager eller noe? Og på den tiden har du klart å legge AB for hat og irritere deg over Se&Hør faktoren allerede.

Ja, men har vært her før også. Og har vært gjest...

Og hva snakker du om??? Legge AB for HAT? ALDRI sagt noe om å HATE AB jeg... Vært litt forsiktig før du uttaler deg om sånt. Jeg spurte om det var mulig å begrense AB funksjonen, ikke noe annet. Overdrivelse er det også masse av her inne. Snakker om DENNE og mange andre hendelser.

• 1 måned senere...
Skrevet

Møtte Beyonce for en stund tilbake.. Synes hun virket helt fantastisk jeg.

Tviler og på at hun lyver om graviditeten, men hvem vet :P And who cares.

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg tror ikke hun lyver om graviditeten, men helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Skrevet

Lyver om graviditeten? Hahaha! Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. Går med pute på magen? Herregud! Hvor får folk sånt fra? Blir helt satt ut av hvor mye dumt man skal høre noenganger.. Noen som har fryktlig god fantasi og fryktlig mye tid til overs.

PS.

Ligger forresten en drøss av bilder av henne ute nå, hvor man tydelig ser magen. Så bare ta et google søk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...