Gjest Nanette Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Beyonce er ikke gravid, hu har pute på magen. Hu voldtar enhver sang hun lager cover av. Ødelegger sangen Ave Maria. Hele dama er fake. http://www.tv2.no/underholdning/gkn/-disse-bildene-beviser-at-beyonce-lyver-om-graviditeten-3608664.html
Gjest Nanette Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Jealous? Neh hva er DET å være sjalu for? Tell me. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Hvorfor skulle hun lyve om å være gravid? 2
chikako Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Ser ut som det er kjolen som buler seg, spør du meg. Aner ikke noe om hva den er laget av, men det kan være stoffet i den som får det til å se rart ut. 2
Gjest Nanette Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Hvorfor skulle hun lyve om å være gravid? Det spekuleres i om hu har surrogatmor fordi hu ikke kan få barn selv. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Typisk de j*** tabloidene. Jeg vet ikke helt hvem som er verst, tullingene i The Sun (og lignende søppel) som sitter å dikter opp ting eller idiotene i norsk media som kopierer det de sier så og si ordrett og sprer det videre. Om dette er sant eller ikke kan jeg så klart ikke vite, men vedder glatt tusen kroner på at det er tabloidene som er ute med sine daglige løgnhistorier. 6
Gjest Nanette Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 Hvorfor bryr du deg så voldsomt? Bryr meg ikke så veldig egentlig, syns bare at det er for mye fakeness i verden og undres over hvorfor det på død og liv skal være et spill for galleriet når det skinner så igjennom hvordan ting egentlig er. 1
HedvigR Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 Har alltid irritert meg over Beyonce.. vet ikke noe om graviditeten hennes og sånt, så det skal jeg ikke si noe om. MEN! En ting som irriterer meg noe så sinnsykt er de mange gangene hun har tatt på seg æren for å skrive en sang, gjerne helt alene, og det har blitt tilbakevist gang på gang av de faktiske lyrikerene.. Og det har skjedd ganske så mange ganger.. Utrolig respektløst vil jeg si! 1
Gjest shirelle Skrevet 13. oktober 2011 #11 Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Jeg kan tro på det at hun ikke egentlig er gravid.. for jeg syntes hun var gammel til å bli gravid. Men kan jo hende at hun er det for det så klart. Men de bildene så litt mistenkelige ut Edit: jeg trodde hun var 42 eller noe. men hun er visst 30 fant jeg ut nå. lol. Så nevermind det jeg skrev da. Endret 13. oktober 2011 av shirelle 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #12 Skrevet 13. oktober 2011 MEN! En ting som irriterer meg noe så sinnsykt er de mange gangene hun har tatt på seg æren for å skrive en sang, gjerne helt alene, og det har blitt tilbakevist gang på gang av de faktiske lyrikerene.. Og det har skjedd ganske så mange ganger.. Utrolig respektløst vil jeg si! Nei, det er ikke pent om det er det henne har gjort, men etter hva jeg leste på et annet forum så er det faktisk ganske vanlig at de får credit for å ha skrevet en sang de ikke har skrevet. Var noe med en win-win situasjon eller noe. Vet ikke om de som egentlig har skrevet ingår en en avtale og får da mer penger eller noe. 1
HedvigR Skrevet 13. oktober 2011 #14 Skrevet 13. oktober 2011 Ja, men da skal man i hvertfall ha inngått en avtale.. Noe de som har skrevet sangene hennes ikke virket så veldig klare over i hvertfall Når det er sagt er jeg ikke så fan av sånne avtaler heller, selv om jeg vet det ofte skjer. Lureri.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #15 Skrevet 13. oktober 2011 Tjukkas-drakt? Enkelt å få en sånn mage bare man blåser den ut. Prøv selv. Vips så ser du gravid ut. Dessuten ser ikke en gravid mage sånn ut.
Gullskje Skrevet 13. oktober 2011 #16 Skrevet 13. oktober 2011 Bryr meg ikke så veldig egentlig, syns bare at det er for mye fakeness i verden og undres over hvorfor det på død og liv skal være et spill for galleriet når det skinner så igjennom hvordan ting egentlig er. Å lage en tråd på et nett forum tyder på alt annet enn likegyldighet! At hun faktisk er snakkis på dette forumet og at ei fullstendig ukjent norsk jente tar seg bryet med å kalle henne fake ol. viser også at hun er vellykka som artist, syns ho er helt fantastisk. 3
Gjest Nanette Skrevet 13. oktober 2011 #17 Skrevet 13. oktober 2011 Å lage en tråd på et nett forum tyder på alt annet enn likegyldighet! At hun faktisk er snakkis på dette forumet og at ei fullstendig ukjent norsk jente tar seg bryet med å kalle henne fake ol. viser også at hun er vellykka som artist, syns ho er helt fantastisk. Helt fantastisk når hun voldtar sangen Ave Maria. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #18 Skrevet 13. oktober 2011 Hvorfor gidder du å høre henne synge Ave Maria hvis du ikke tåler henne?
Gjest Nanette Skrevet 13. oktober 2011 #19 Skrevet 13. oktober 2011 Hvorfor gidder du å høre henne synge Ave Maria hvis du ikke tåler henne? Hørte den uten å ønske det. Å høre det en gang var nok. Makan. 1
Lutetium 71 Skrevet 13. oktober 2011 #20 Skrevet 13. oktober 2011 Enkelt å få en sånn mage bare man blåser den ut. Prøv selv. Vips så ser du gravid ut. Dessuten ser ikke en gravid mage sånn ut. Ja, så sannelig! Visste ikke at jeg hadde det i meg. (Jada, ikke tenk koffert! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå