AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Du har sikkert lagt merke til den koden man ofte må skrive for å registrere seg hert og der, skrive på forum, laste ned noe og slikt? Den koden du må skrive som gjest for å svare på innlegg på kg, f.eks. Hvorfor må den ofte være så vanskelig å se? Skulle registrere meg på ei side i går, i 30 minutter satt jeg der og prøvde å skrive den koden før jeg fikk det riktig. Antar det er for å holde spamboter ute, men holder det ikke med vanlige blokkbokstaver da? Mange ganger er jo bokstavene vridd, står hulter til bulter, glir inni hverandre og du ser ikke alltid om det er en O elle D, eller S eller 5. 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 ta deg en synstest du, skal ikke være såå vanskelig at du må sitte der i en halvtime hver gang
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Den må være vanskelig for at ikke spamboter skal kunne lese svaret. Vil anbefale å bruke den
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 uops, fortsettelse fra post over... Vil anbefale å bruke den øverste av de tre små knappene som gir deg en ny oppgave inntil du får en ok en. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 ta deg en synstest du, skal ikke være såå vanskelig at du må sitte der i en halvtime hver gang Takk, men jeg ser bra Noen steder er også værre en andre. Men å sitte der en halvtime har skjedd en gang da, men er ikke uvanlig at det tar flere minutter. Må ofte sitte å gjette. Er det en S, nei, det er 5, satser på det er 5. Nei, det var visst S. Så må jeg resete hele greia Vil også poengtere at dette ikke gjelder bare kg, men alle sider som har den koden.
spinnwild Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Det er vel bare å trykke seg frem til en lettere en...
Lutetium 71 Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg kan ende opp i å trykke frem 4-5 forskjellige, før jeg finner en jeg er fornøyd med. Det finnes som regel noen som er brukende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå