Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia. Jeg er virkelig ikke dataflink, så jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med følgende:)

Jeg har kjøpt meg ny laptop. Den har Microsoft office starter 2010, men ingen cdrom. Jeg ønsker å installere office 2007 på den ettersom jeg har igjen èn lisens, men det ser ikke ut til å fungere. For å oppdatere starter-utgaven må jeg ha produktnøkkel tilknyttet 2010 utgaven,og det står at ingen eldre produktnøkler er gyldige.

Jeg lurer da på om det er noen mulighet til å få brukt den gamle produktnøkkelen min å få tilgang til 2007-utgaven i det hele tatt, og må jeg isåfall installere cdromen som fulgte med? Jeg har jo som nevnt innledningsvis ingen cdrom. Beklager at dette ble litt kronglete, er ikke helt med i dataverden, men håper at noen tar seg til å kikke, og gjerne skrike ut hvis de vet hva jeg kan gjøre.

Emu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, du kan laste ned installsjons-DVDen til Office 2007 direkte fra Microsoft (du må oppgi 2007-produktnøkkelen).

Du får da laste ned en ISO-fil, som du enten kan brenne til en DVD, eller åpne med et dertil egnet program.

Skrevet

Det skal gå fint å installere Office 2007 på en moderne maskin, bare husk å avinstallere den versjonen som ligger på maskinen!

Måten du kan få installert det på hvis datamaskinen ikke har cd spiller er at du kan bruke en annen maskin, og kopiere alle filene fra cd'en over på en minnepenn, og deretter bruke denne til å installere fra

Gjest padawan
Skrevet

du kan kjøpe bare lisenskoden til office 2010 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...