spurvelise Skrevet 13. oktober 2011 #1 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Endret 15. oktober 2011 av spurvelise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurvelise Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Endret 15. oktober 2011 av spurvelise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurvelise Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 16. oktober 2011 Tenkte og prøve på nytt Tenkte og lage en liten dagbok, så det blir spennede for det har jeg ikke gjort før! Kan jo begynne med dagens ups and downs. Dagen i dag startet med at jeg gikk på vekta og den viste at jeg har gått ned 14 kg siden mai, nå er det bare 13kg igjen! Håpet og få litt mer motivasjon ved og skrive denne dagboken, siden denne uka har jeg gått opp 1,8kg, og jeg skjønner ikke hvorfor Kan jo være at jeg var syk forje uke og bare lå på sofaen da.. hehe Helgen min har vært kjempefin! Har hatt besøk av ei venninne og vi har storkost oss! Men lurer på om det bor en liten snylter i henne! Hun bor bare 1 time unna og har vært her i 4 dager og spist maten min, brukt sjampoen min, blitt kjørt rundt, og ikke bidratt med noen ting, hun har til å med sittet å sett på tv mens jeg har lagd middag til oss!! Hva mener dere? er dette snylting? Et poeng til er at hun inviterte seg selv.. hehe Kjempekoselig med alle kommetarer og alle som leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurvelise Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 17. oktober 2011 I natt leste jeg ferdig en fin bok! Den heter Snow Flower and the Secret Fan og er skrevet av Lisa See. Meget kort fortalt handler den om to kinesiske jenter fra 1800 tallet i kina. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. oktober 2011 #5 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei på deg Spurven - kikker innom og leser litt hos deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurvelise Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 17. oktober 2011 Så koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurvelise Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg begynte endelig begynt å jobbe på mandag etter å ha vært arbeidsledig siden 10 juli! Det er herlig og endelig ha noe å gjøre igjen! Blier overrasket over hvor sliten jeg blir, men det er vel helt sikkert fordi jeg har sittet på rumpa i mange uker.. Har ikke orket å sitte foran pcen en gang Men etter noen timers dupp på sofaen og at jeg begynner sent i morgen har jeg klart og lade batteriene litt. I dag har jeg klart og motstå fristelser også! På pause rommet i dag sto det en skål potetgull midt på bordet som jeg klarte og la være å ta en chips fra! Det er to ting jeg virkelig er svak for, å det er salt potetgull og vafler! Litt stolt I dag kommer min kjære hjem etter å ha vært bortreist med jobb en uke! Gleder meg! Fikk melding av han i sta om at han regnet med å være hjemme til kvart på tolv!! 15 min til! JUHU!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurvelise Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 20. oktober 2011 I går var jeg på Perfect Home party, det var utrolig mye fint! Hadde aldri hørt om det en gang jeg!! anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2011 #9 Del Skrevet 20. oktober 2011 Gratulerer med å være tilbake på jobb - det er deilig å være til nytte altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå