Gå til innhold

Kroatia

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Velkommen alle sammen ... Det er 8nd oktober, og en tanke slå meg mens jeg så ut på et krystall klart vann og kjente de norske sommer temperaturer her med over 25c. Sommersesongen har kommet til en slutt overalt ellers, og jeg tenkte på alle som ville har gleden av Kroatia på denne årstiden. Kroatia er ikke bare sjø og sol, men har en lang historie og vakker arkitektur som alle som har vært her kan bekrefte. Jeg er sikker på at det er mange mennesker som ikke nødvendigvis nyte temperaturer på 40C og deres mål i løpet av sine reiser midt i sommer varmen. Kom til Kroatia off sesong hvor temperaturene er om hva du opplever i ditt eget land i løpet av sommeren.

Følgende beregning presenterer en standard 4 voksne 7 dager tur til Dalmatia. Presentert valutakurs er 1EUR = 8 HRK. Som du se, med standard severdigheter og samme standard på leiligheten kan du spare opptil 4000Kr. I tillegg flott vær for å besøke og utforske fri fra svette og den store folkemengder med mindre distraksjon og fred til fra beundring av den kroatiske skjønnheten...

Noen bilde og utregning finner du fra måneder Nov 2010 – Feb 2011

Utregning for høst sesong

Bilder ifra Kroatia

Bilder ifra Kroatia

Bilder ifra Kroatia

Bilder ifra Kroatia

Endret av Croatia Expert
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enig med deg!

Vi var i Kroatia i oktober for to år siden, og det var fantastisk! Vi kjøpte flybilletter, leide oss inn på private hostels her og der, og hadde leiebil. Kjørte mye rundt i området, også i innlandet og nabolandene.

25 grader hver dag, og herlig badetemperatur.

Vi var der også i mars for noen år tilbake, og da var det kaldere i været, og nesten for kaldt til å bade. Men det gikk fint å ligge på stranda og sole seg.

Hadde samme opplegg da, med leiebil. Opplevde den gangen at det lønner seg å dra til de litt større stedene utenfor sesongen, for omtrent alt var stengt på småstedene. F.eks på Brac, øye utenfor Split, der var så og si alle restauranter stengt, og vi var de eneste gjestene på hotellet.

Endret av Illiya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...