AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Nå som vinterværet kommer ser jeg med en gang hvor røde kinn jeg får av å stå ute noen minutter. Utrolig irriterende! Bortsett fra dette har jeg generelt lite problemer med huden min. Bruker omtrent ikke hudpleie, har aldri kviser eller store urenheter. Om vinteren blir kinnene mine røde, og huden på kinnene flasser kanskje litt. Er det noen som har tips til en fuktighetskrem eller annen hudpleie? Er også på utkikk etter øyekrem
Chocoholic Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Nå som vinterværet kommer ser jeg med en gang hvor røde kinn jeg får av å stå ute noen minutter. Utrolig irriterende! Bortsett fra dette har jeg generelt lite problemer med huden min. Bruker omtrent ikke hudpleie, har aldri kviser eller store urenheter. Om vinteren blir kinnene mine røde, og huden på kinnene flasser kanskje litt. Er det noen som har tips til en fuktighetskrem eller annen hudpleie? Er også på utkikk etter øyekrem Nå elsker jeg Origins produkter og det er en produktserie de har som heter dr. andrew weil for origins som er spesielt tilpasset sensitiv hud som lett blir rød, sår etc. som heter mega-mushroom skin calming et eller annet. Jeg brukte denne serien i fjor vinter da huden min slo seg helt vrang. Det er en hel serie, men hvis du kun trenger fuktighetskrem er den absolutt verdt å sjekke ut. Er ei typisk krukke som gir mye fukt uten å være fet, trekker lett inn og har en lett grønntone som roer ned rødhet. Du blir ikke hulken eller noe slikt Jeg har beholdt fuktighetsmasken fra denne serien som en livredder i hudpleierutinen min. Jeg bruker denne hvis huden er sår, rød eller den bare ikke spiller på lag med meg Tar på denne og lar den virke i 20 min, tørker av og fortsetter med vanlig rutine. Nå har jeg skiftet serie fordi jeg trengte mer fukt, men holder meg til Origins. Funker absolutt for meg me dette merket, og alt bortsett fra cleanser og toner er herfra (krem, serum, masker, kroppsprodukter +++). Origins er jo ganske dyrt og spesielt i norske butikker, og selv om jeg synes det er verdt det er det ikke sikkert at andre vil bruke så mye penger på hudpleie. Et annet godt alternativ fåes på apotek og er fra Eucerin. Jeg brukte denne for noen år tilbake og den heter redness relief skin fluid eller noe slikt. Kommer på ei lita pumpeflaske og gir fukt og demper rødhet samtidig som den skal pleie huden og forebygge. For min hud ga den ikke nok fukt, og etterhvert som rødheten forsvant så ble den også litt for grønn for meg. Og da byttet jeg over til Origins. Verdt å prøve :-) Det finnes jo x antall andre også beregnet på hud som lett blir rød, men det er disse jeg har prøvd og hadde suksess med. Av øyekrem foreslår jeg igjen Origins... Jeg brukte tidligere ginzing og eyedoctor som de så fint heter, men sist gang jeg var der foreslo hun salgsdama en ny de hadde fått inn som både skulle gi like mye fukt som de andre, men samtidig forebygge mot rynker. Jeg er bare 21, men forebygging er ikke feil så jeg gikk for den. Jeg er veldig fornøyd med den. Den kommer fra plantscription-serien deres og ga mye fukt som hun lovet, men fordi det er en gel type ting (noe jeg egentlig ikke liker), trekker den likevel lett inn. Jeg har kun prøvd øyekremer fra Origins så kan ikke anbefale noen rimeligere... men hør hvor du kjøper hudpleie, stort sett vil de hjelpe deg :-) Beklager det super lange svaret og lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Kan anbefale Yes To Cucumbers Soothing Eye Gel til øynene dine utrolig godt produkt om du har litt hovne øyne eller blir mørk rundt øynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå