Gå til innhold

Spiser for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har begynt å bruke diett.no, og har logget det jeg har spist idag og igår. Det jeg har lagt inn er stort sett den megden mat jeg spiser hver dag.

Har lagt inn høyde og vekt, og ifølge utregningen på den siden skal jeg ha ca 2500 i meg for å vedlike holde vekten. Det jeg har lagt inn idag endte opp på ca 1000, og jeg føler at jeg har spist mye.

Jeg trener litt styrke, tre dager i uken, og kardio to dager i uken. Har ikke en stillesittende jobb. Jeg har krympet, men vekten er fremdeles den samme, minus noen hundre gram på et par måneder. Er det mulig at jeg spiser for lite? At jeg bør komme opp på 1700, eller mer? For å ha normal, jevn og varig vektnedgang? Eller kan jeg fremdeles holde meg på mine 1000?

Endret av loppekasse
Videoannonse
Annonse
Gjest Rastl0s
Skrevet

1000 er alt for lite!! Kom deg heller opp på 1700. Er ikke sunt å slanke seg alt for mye av gangen.

Skrevet

Det som er greien er at jeg egentlig ikke har prøvd å slanke meg, veier meg veldig sjeldent. Men tenkte jeg skulle logge det jeg spiser for å se hvor mye det var, og fikk igrunn litt sjokk når jeg så at jeg endte opp på 1000. Så imorgen og framover blir det visst mer mat på denne jenten ja! Takk for svar :)

Gjest Rastl0s
Skrevet (endret)

Om det ikke er meningen å slanke seg er det værtfall ikke lurt å ligge på 1000! Jeg synes heller 2000 kcal høres bedre ut, siden du rører litt på deg! :)

Bare hyggelig :takke:

Endret av Rastl0s
Skrevet

Det skal veldig lite kunnskap til for å tro at man har spist mye og ende opp på 1000 kalorier. Jeg kan tro på at du ikke har vært sulten, da noen ikke har like stor sultfølelse som andre, men du kan ikke spise 1000 kalorier og tro at du har spist mye.

Skrevet

1000 er alt for lite. Kroppen trenger energi fra mat for å fungere. Jeg spiste også for lite i en periode, og ble i mye bedre form etter at jeg begynte å spise rundt 1800 kalorier hver dag. Hodet ble klarere, og jeg ble mindre trøtt :)

Skrevet

Det kan jeg så vel tro ;)

Skrevet

Ja det er for lite, 1000 kcal om dagen rævkjører forbrenninga di og du vil slite med å gå ned i vekt (make perfect sense, yes).

Skrevet

Hvis du er på søken etter fin og fast kropp med litt kvinnelige former så får du ikke det ved å spise for lite.

Spis mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...