Gjest pysepusen Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Hvor mange grader er det når dere bytter ut goretex-skoene med vintersko? Her er det max ti grader på dagtid med en isende kald vind. Goretex-skoene har ikke plass til to par sokker lenger og jeg er redd de blir for kalde?
Aftensol Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Vi begynte med vintersko tidligere denne uken.. Og den samme dagen vi hadde tatt på vintersko så ble det hengt opp lapp i bhg at nå var det såpass kaldt ute at vi kunne ta med støvler hjem og ta med tykkere sko. Her er det 3-4 grader om morgenen og max 10 grader om dagen for tiden...
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Du kjenner jo selv når du trenger litt andre sko fordi det er kaldt. Ta også i betraktning at barn er mer ute, kanskje sitter stille
Gjest pysepusen Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Ja jeg er da klar over det! Men synes nå det er greit å høre med andres erfaringer innimellom også jeg
Britt Banditt Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Barnehagen her begynte også nettopp med det (bor på Østlandet, har vært ca -3 grader på morgenen de siste dagene, og rundt +10 grader på dagen)
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Vi begynte med våre enten sist uke eller denne uka. Bor på Østlandet.
SummerJoy Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Syns ikke det er nødvendig med forete sko enda. Har gode skinnsko og de er enda varme nok med ullsokker i. Forede støvler (cherrox) har vi tatt i bruk da. (fremfor støvler når det regner) Endret 14. oktober 2011 av SummerJoy
Knøttet Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Hva mener du med goretex-sko? Goretex er det jo i nesten alle typer sko. Hvis du mener joggesko eller lignende ville jeg nok byttet de ut med Slushere, Cherrox eller andre typer forede støvelsko. Slike sko kan brukes til det blir noen minus (i følge de i butikken, vel å merke), etter det bør man vel gå over til vintersko.
Gjest pysepusen Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Hva mener du med goretex-sko? Goretex er det jo i nesten alle typer sko. Hvis du mener joggesko eller lignende ville jeg nok byttet de ut med Slushere, Cherrox eller andre typer forede støvelsko. Slike sko kan brukes til det blir noen minus (i følge de i butikken, vel å merke), etter det bør man vel gå over til vintersko. Han har halvhøye uten for! Som disse: Min lenke
SummerJoy Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Han har halvhøye uten for! Som disse: Min lenke De der kan han fint bruke helt til frosten kommer.
Knøttet Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Han har halvhøye uten for! Som disse: Min lenke Aha. Kjekt med høye sko, varmer jo litt mer oppover anklene.
Gjest pysepusen Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 De der kan han fint bruke helt til frosten kommer. Vi måtte bytte dem ut til vinterskoene i dag for han var iskald på tærne da han kom inn i går. Og da var det jo fint og "varmt" egentlig. Hadde de vært så store at vi kunne hatt ragger oppi så kunne de blitt brukt! Men nå har han vintersko og trive si dem så da bruker vi dem!!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 Vi byttet vel i månedskiftet, men hovedgrunnen var vel at joggeskoene hun har er veldig tynne (skikkelig sommersko) og istedet for å kjøpe et par sko som kan brukes i ca en måned så startet vi med vinterskoene.
SummerJoy Skrevet 14. oktober 2011 #14 Skrevet 14. oktober 2011 Vi måtte bytte dem ut til vinterskoene i dag for han var iskald på tærne da han kom inn i går. Og da var det jo fint og "varmt" egentlig. Hadde de vært så store at vi kunne hatt ragger oppi så kunne de blitt brukt! Men nå har han vintersko og trive si dem så da bruker vi dem!! Oi da, ja er han kald på tærne er det best å bytte
Concertina Skrevet 14. oktober 2011 #15 Skrevet 14. oktober 2011 Vi byttet denne uka, det er minusgrader og frost på bakken om morgenen, men tørt, så da foretrekker jeg at hun går i vinterskoene framfor cherrox. Skikkelige sko sitter jo langt bedre på foten.
Gjest Annaires Skrevet 14. oktober 2011 #16 Skrevet 14. oktober 2011 Her begynte hun med vintersko i går. Cherrox, er jeg ikke noe glad i, så de blir kun brukt om det er sørpebløtt ute. 1
Gjest pysepusen Skrevet 14. oktober 2011 #17 Skrevet 14. oktober 2011 Vi byttet denne uka, det er minusgrader og frost på bakken om morgenen, men tørt, så da foretrekker jeg at hun går i vinterskoene framfor cherrox. Skikkelige sko sitter jo langt bedre på foten. Helt enig! Her bruker han kun Docks-ene når det er øsepøse-vær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå