AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har fet og dehyrdrert hud. Tror jeg. Store porer og hudormer i T-sonen og snart i hele fjeset mitt virker det som.. Men når jeg har dusja eller bare skylla fjeset er det helt stramt, og huden ser flassete ut. Nå skal jeg sette en stopper for dette! Hvilke produkter bør jeg bruke? Jeg vil prøve med feks peeling og en eller annen slags fuktighetskrem som funker for min hud. HJELP!
Gjest henriett3 Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Anbefaler Clinique! http://www.clinique.com/index.tmpl
PinkStraw Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg vet ikke om du bruker sminke(hovedsakelig foundation, pudder, rouge eller solpudder), selv om det ikke er så gøy, så bruker jeg å slutte med dette når jeg får uren hud(f.eks. mye hudormer), huden trenger pauser så den får puste. Det samme gjelder også en del kremer. Jeg bruker å vaske huden med garnier pure 3in1 som en scrub om morningen og kvelden, og ikke bruke noe annet i annsiktet enn det(bare litt aloe vera på steder hvor jeg får tørr hud, det får du kjøpt på apoteket). Jeg syntes det fungerer bra. Du får også kjøpt et slags "neseplaster" på vita mot hudormer, hørt av venner at det er bra. Jeg vet ikke om dette er til hjelp for deg, men er et forslag:) Lykke til!
Gjest Applecore Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Jojobaolje! Bruker det om natten, og huden min har blitt så myk og ren
Gjest Rastl0s Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jojobaolje! Bruker det om natten, og huden min har blitt så myk og ren Søstra mi, mora mi og bestemora mi bruker også denne oljen og har fått meg til å prøve pga jeg har klaget over noen kviser... Er den virkelig så bra? Har ikke prøvd mye, så kan liksom ikke uttale meg om den... Om den er så super så vurderer jeg å skaffe meg sånn selv Endret 12. oktober 2011 av Rastl0s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå