Gå til innhold

Herpes?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg hadde en gang et utbrudd i underlivet som kan passe godt til beskrivelsen av et herpes-utbrudd. Men testen hos legen viste visst ikke at det var herpes.

Kan man teste det ved å ta en blodprøve selv om jeg ikke har utbrudd?

Så lurer jeg på om det er herpesutbrudd jeg har fått senere. Det starter med kløing og ømhet. Så hovner deler av kjønnsleppene (underlivet) opp. Det kan se ut som om det er blemmer i huden, men jeg får aldri sår - blodige sår med skorper. Huden er veldig sår da...

Kan det være herpes? Eller må man få åpne sår og sprekker og skorper etterhvert i underlivet?

Hadde vært ok å få bekreftet eller avkreftet dette. Skrapetesten var negativ, men så tror jeg ikke helt på den. Og så er jeg livredd for å smitte min nye kjæreste med herpes! Jeg vil aldri klare å tilgi meg selv, og det er helt jævlig at hvis jeg har det så må han før eller senere få et herpesutbrudd. Det er jo helt grusomt de ukene det varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du føler deg veldig usikker kunne du jo gått til en annen lege og få undersøkt deg.

Men fikk du ikke vite noe om hva det kunne være når det ikke var herpes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var ute og reiste for noen år tilbake og ble syk der borte. Det var et slags virus e.l som slo til i slimhinnene mine. Munn og underliv ble sårt og tørt. Jeg fikk sår og blemmer og det var vondt i lang tid.

Gikk til gynekologen og tok tester men ingenting var galt med meg sa han.

Så nå noen år etter går jeg til en ny sjekk og tok ny celleprøve, og det viste seg at jeg har fått condylomer.

Jeg er skikkelig skuffet over den gynekologen jeg gikk til etter turen min. Han kunne informert meg litt bedre.

Derfor, bytt lege du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...