Gjest Uglefot Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Er det ekstreeeeemt rolig her ikveld eller er det bare jeg som ikke vet hvor det skjer?
Gjest Uglefot Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 har prøvd å kommet på morsomme tråder å starte men det eneste jeg kom på var denne...og den er ikke morsom engang. Får nesten slippe en fjert så jeg kan le litt av den.
altflyter Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Kjempekjedelig her i dag! Typisk når jeg virkelig har lyst til å pjatte om noe meningsløst, er det ingen som holder liv i gøye tråder. Jeg har hatt en drittdag i dag, og så er det søren ikke liv på kg en gang!
altflyter Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 jeg syntes alle som er uenig med meg er teite! enig eller uenig? kjør debatt!
Gjest Uglefot Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg tror h*n vet noe vi ikke vet.. Hvem? Gud? Edit; Kjære vene det er jo en link der....unnskyld! Endret 12. oktober 2011 av Uglefot
Gjest Uglefot Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 jeg syntes alle som er uenig med meg er teite! enig eller uenig? kjør debatt! Ja! nei..JO! Kanskje. altfor vanskelig spørsmål.
Gjest Uglefot Skrevet 12. oktober 2011 #12 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg tror h*n vet noe vi ikke vet.. Og hva betyr egentlig den r'en bak popcornspisingen? Sikkert et hemmelig budskap..
altflyter Skrevet 12. oktober 2011 #13 Skrevet 12. oktober 2011 Ja! nei..JO! Kanskje. altfor vanskelig spørsmål. Jeg er enig med meg! humm. Litt liv.... la oss snakke om.... BANANER
Gjest Solmåne Skrevet 12. oktober 2011 #14 Skrevet 12. oktober 2011 Lurer på hvilke dager det er mest aktivt her inne
Gjest Uglefot Skrevet 12. oktober 2011 #15 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er enig med meg! humm. Litt liv.... la oss snakke om.... BANANER bananen. litt krom. litt gul. stakkaren passer ikke inn blandt frukta. Om du har en åpen banan så smitter bananlukten/smaken fort over på andre matvarer. har spist en del potetgull med banansmak for å si det slik. ikke godt. Lurer på hvilke dager det er mest aktivt her inne fredagskveld og lørdagskveld. Og så selvsagt søndagskveld. Vil jeg anta. onsdag er tydligvis ikke dagen for å sitte på kg ser det ut til.
Tingo Skrevet 12. oktober 2011 #16 Skrevet 12. oktober 2011 Og hva betyr egentlig den r'en bak popcornspisingen? Sikkert et hemmelig budskap.. Ja den lurte jeg også på. Kanskje det betyr popcornspising i presens? Altså "jeg popcornspiser"? Eller kanskje det betyr popcornspising i reprise? Eller kanskje det betyr popcornspising i revers? Kommer til å bli en lang natts grubling, merker jeg
altflyter Skrevet 12. oktober 2011 #17 Skrevet 12. oktober 2011 Ja den lurte jeg også på. Kanskje det betyr popcornspising i presens? Altså "jeg popcornspiser"? Eller kanskje det betyr popcornspising i reprise? Eller kanskje det betyr popcornspising i revers? Kommer til å bli en lang natts grubling, merker jeg Popkorn med mye smør på er godt! Noen som har prøvd popcorn med sukker? Det smakte ræl
Gjest Uglefot Skrevet 12. oktober 2011 #18 Skrevet 12. oktober 2011 Ja den lurte jeg også på. Kanskje det betyr popcornspising i presens? Altså "jeg popcornspiser"? Eller kanskje det betyr popcornspising i reprise? Eller kanskje det betyr popcornspising i revers? Kommer til å bli en lang natts grubling, merker jeg ja det er et hardt liv. Popkorn med mye smør på er godt! Noen som har prøvd popcorn med sukker? Det smakte ræl Sukker?! Nei, det har jeg til gode å smake. tror jeg bare vil ha det til gode også popcorn med smør er toppers!
Capricorn Skrevet 13. oktober 2011 #19 Skrevet 13. oktober 2011 Popkorn med mye smør på er godt! Noen som har prøvd popcorn med sukker? Det smakte ræl Popcorn med sjokoladetrekk er vaffal ræl. Noen som har prøvd det nye popcornkrydderet man kan kjøpe på Meny?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå