AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 vet ikke om dette er rett forum å legge dette på, men jaja Jeg har lenge slitt mye med sterke kramper under menstruasjon og enkelte dager mellom menstruasjonene, og ofta da akkuratt der eggstokkene sitter, som om noen stikker kniver inn i dem, da sitter jeg med løs mage å svetter med feber. Jeg hørte fra flere at dette ikke er normalt, har slitt med feber i 4 dager og sterke kramper, spesielt når jeg gjør nr2 på do.. Gikk til legen, tok blodprøve på alt slags mulig å urinpøve men di fant ingenting. Gikk til gynekologen idag å han sa det var bare eggløsningssmerter, men han visste ikke hvorfor jeg fikk feber og slik, men dette var helt normalt Er det flere her med slike ekstreme smerter?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har alltid merket godt til eggløsningen. Mye ubehag og smerter mange dager i forveien. Etter første fødsel ble det enda verre. Ganske sterke smerter en ukes tid, må ta smertestillende de fleste av dagene for å fungere. Det stikker, svir, brenner. Jeg føler nedpress og hele mageområdet føles oppsvulmet. Menssmertene som jeg alltid har hatt er helt borte. Men ville nesten heller hatt de i en dag(som jeg fint kunne ta 1 smertestillende for, og så være kvitt de) enn å ha disse eggløsningssmertene i en hel uke. Det er jo så vondt at jeg ikke orker å ha sex en gang( egentlig veldig god prevensjon sånn sett :gjeiper: )
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Ja samme her, jeg orker ikke sex når jeg har sånne smerter, ser umulig tiltrekkende ut når jeg er svett med feber og diare Jeg hørte slike smerter ofte gikk bort etter fødsel? så sa jo flere til meg at dette ikke var normalt med slike smerter,så jeg ble jo redd, synes det er kleint å ha så vondt at man ikke kan gå på jobb engang, det vil jo bli en del dager, allerede denne mnd vært bort 3 dager pga dette her. Kan våkne om nettene å sitte på do i flere timer med gråting og hele pakka, da er jeg så utslitt om morningen at jeg vet ikke hva... Utrolig plagsomt, Men ifølge gynekologen veldig vanlig..Great.. hva er det mannfolka har som plager dem 1 uke hver måned..ingenting? Hilsen TS
Gjest Anuket Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 vet ikke om dette er rett forum å legge dette på, men jaja Jeg har lenge slitt mye med sterke kramper under menstruasjon og enkelte dager mellom menstruasjonene, og ofta da akkuratt der eggstokkene sitter, som om noen stikker kniver inn i dem, da sitter jeg med løs mage å svetter med feber. Jeg hørte fra flere at dette ikke er normalt, har slitt med feber i 4 dager og sterke kramper, spesielt når jeg gjør nr2 på do.. Gikk til legen, tok blodprøve på alt slags mulig å urinpøve men di fant ingenting. Gikk til gynekologen idag å han sa det var bare eggløsningssmerter, men han visste ikke hvorfor jeg fikk feber og slik, men dette var helt normalt Er det flere her med slike ekstreme smerter? Jeg har hatt det som om jeg har noen eller noe der inne som river meg opp innvendig - unødvendig å si at jeg ligger i fosterstilling i sengen den første dagen proppet full av smertestillende og varmeflaske. Jeg er som regel ubrukelig i minst 2 dager pga. dette. Jeg har kranglet på dette siden 1 VGS - men det var først i år jeg fikk time hos Kvinneklinikken, jeg ble satt på Provera piller og har ikke hatt mensen siden mai i år. Fastlegen min fikk nok og sendte en haste melding til gynekologen min og deretter en time til KK. De mistenkte endometriose først men tror det er utelukket. Jeg ser at det ikke er helt det samme som du har opplevd, men jeg slet og med litt løs mage og jeg ble veldig varm og veldig slapp i tillegg til smertene. Har du mulighet til å be om henvisning til spesialister?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Off ja jeg ligger slik som deg jeg å, i fosterstilling med sterke smertestillende og febernedsettende, det er helt ubeskrivelig smerte! Jeg fikk henvendelse fra sykehuset som ba meg ringe til gynekologen jeg gikk til idag, for de fant jo ingenting på blodprøve. Da klemte gynekologen inni meg på noen punkter og sa at om det hadde vært alvorlig så hadde det vært vondt, han brukte og videokamera uten å finne noe der inne, helt normalt sa han, for slike smerter er normalt å ha uten at det er noe alvorlig, slik var det bare..hadde jo ikke noe å si annet enn takk og betale for meg
Gjest otrivin Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg hadde veldig smerter før ja, men fikk ikke løs mage da Har du sjekket om du har cyster (det var det på meg ihvertfall)?
Gjest Anuket Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Off ja jeg ligger slik som deg jeg å, i fosterstilling med sterke smertestillende og febernedsettende, det er helt ubeskrivelig smerte! Jeg fikk henvendelse fra sykehuset som ba meg ringe til gynekologen jeg gikk til idag, for de fant jo ingenting på blodprøve. Da klemte gynekologen inni meg på noen punkter og sa at om det hadde vært alvorlig så hadde det vært vondt, han brukte og videokamera uten å finne noe der inne, helt normalt sa han, for slike smerter er normalt å ha uten at det er noe alvorlig, slik var det bare..hadde jo ikke noe å si annet enn takk og betale for meg Krev utredning for endomteriose. Synes det er hårreisende at det er slik, nei nei det er bare litt smerter. Ja jøss hadde det vært sånn og det var normalt så.... Her kan du lese mer om det i hvertfall. ikke gi deg TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå