Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lastet ned en facebook app idag, skullen se på et nytt profilbilde av en venn, men det har låst seg fast oppe i venstre hjørnet og det går ikke bort! regerer ikke en plass! men det som er skjult bak bildet kan trykkes på, men bildet er der, selv når jeg logger meg ut er det der fortsatt, dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lastet ned en facebook app idag, skullen se på et nytt profilbilde av en venn, men det har låst seg fast oppe i venstre hjørnet og det går ikke bort! regerer ikke en plass! men det som er skjult bak bildet kan trykkes på, men bildet er der, selv når jeg logger meg ut er det der fortsatt, dritt!

Har du lukket appen helt slik at den ikke står og går i bakgrunnen?

Skrevet

Har du lukket appen helt slik at den ikke står og går i bakgrunnen?

jeg måtte tilslutt slette appen og laste opp en ny

Gjest Consensio
Skrevet

FB har litt småproblemer om dagen, da de har gjort om en del på denne appen. Sikkert forbigående. Jeg har ikke hatt problemer med appen før jeg lastet ned oppdateringen for et par dager siden. Så kom de med en ny oppdatering og da løste alt seg.

Gjest Consensio
Skrevet

Og prater om sola... Fikk akkurat enda en ny oppdatering hvor de hadde fikset noen bugs.

Skrevet

Burde ikke være nødvendig å reinstallere. Å fullstendig slå av Facebook-appen hadde nok løst dette. Altså ikke bare lukke vinduet, men slå den av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...