AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Hei! Jeg er ikke medlem på facebook, men igår fikk jeg en e-post om at en person hadde sendt meg en venneforespørsel der. Og at flere andre hadde gjort det samme, slik at jeg burde bli medlem og se hvem dette var. Er dette vanlig praksis, eller er det bare noe tull? Personen som var navngitt aner jeg ikke hvem er, og navnet mitt er såpass uvanlig at jeg neppe tror h*n egentlig har ment en annen. Dere som er på gacebook, fungerer det slik? Og, hvordan har de fått tak i e-posten min? Mener ikke å høres paranoid ut, altså, ble bare litt nysgjerrig når den e-posten kom...
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Edit: mente jo "dere som er på facebook", ikke gacebook...
DysterPytten Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Får vel bare en forespørsel fra andre om at de vil ha deg der:) Det er ikke en venneforespørsel i den forstand liksom.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Høres veldig vanlig ut. Noen greier å sende venneforespørsel via Facebook til ALLE epostkontaktene sine, inkludert jobbkontakter.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Aha... aner ikke hvordan denne personen skal ha fått tak i e-posten min jeg, men det er vel ikke så vanskelig. Takk for svar da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå