Bonito Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Flere her inne som opplever trøbbel med telenor om dagen? Jeg begynner å bli skikkelig irritert her nå. Meldinger som ikke kommer frem til meg, folk som ringer meg får beskje om at tlf er avskrudd når den ikke er det, meldinger som jeg sender blir plutselig levert 2 uker senere, det bryter plutselig midt i en samtale selv om jeg har forhold osv osv osv.... En veninne av meg (som også sliter) byttet simkort 3 ganger fordi telenor mente det var problemet... Men nei, fortsatt bryter samtalene i ett sett. Vurderer snart å bytte til ett annet selskap, for det er jo håpløst når man aldri vet om man faktisk ER tilgjengelig.
Anglofil Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Det beste du kan gjøre er å be dem sende inn feilmelding til teknisk avdeling slik at de kan få sett på problemet. Som regel er det slik at slike feil skyldes simkort, men hvis du har byttet simkort såpass mange ganger er det tydelig at feilen ikke ligger der. Har du prøvd simkortet i en annen mobil? Får du samme problem da? Hvis samme feil oppstår er det en teknisk feil som meldes og rettes opp i, kanskje det gjelder en nettfeil/basestasjon. Hvis simkortet fungerer som det skal i en annen mobil er det mobilen din det er noe feil med. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå