Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar du mange? Vitaminer for hår eller hud?

Jeg hadde en allergiske reaksjon tidligere og føler meg nå redd for vitaminer! Så jeg vil hører om noen har erfaring de vil deler....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!Alle vitaminene jeg har prøvd tidligere har jeg blitt dårlig av.

Nå har jeg kjøpt herbalife sine,og det går helt fint!! :D

Skrevet

For tiden tar jeg B-vitaminer. Har ikke opplevd å få allergiske reaksjoner ved vitamin-bruk.

K

Skrevet

tJeg ar C-vitaminer om vinteren, for å holde forkjølelsene på avstand. Har ikke blitt dårlig.

Gjest Tristessa
Skrevet

Tar en multivitamintablett hver morgen, og drikker appelsinjuice. Pleier å ta c-vitaminer (sånne tyggbare som smaker bringebær) hvis jeg har hanglet en periode. Skal begynne å ta jern, c-vitamin og kalsium jevnlig fremover. Er så slapp for tiden, nemlig...

Skrevet

Jeg tar daglig multivitaminer, kalsium- og jerntabletter! Har fått mer overskudd!

Skrevet

Jeg tar ikke vitaminer.. Burde kanskje gjort det, men gjør det altså ikke...

Skrevet

Så et sted at man ikke må få for mye jern heller, og blir ikke mulitvitamin inkl jern + ekstra jern overkill da? For mye jern er skadelig. Jenter kan derimot trygt ta jerntilskudd under menstruasjonen, for da mister man en del.

Skrevet

man skal visstnok ta tran i alle måneder med bokstaven r ,september-april

fatter'n sverger til dette, jeg prøver i år, så får vi se

Skrevet

Jeg tar C-vitaminer når jeg har trent (fikk beskjed om at man burde det) + en tablett med "alt" av vitaminer og mineraler i omtrent en gang i uka (for er ikke særlig glad i å ta tabletter)... Prøvde å ta b-vitaminer for å forbedre et-eller-annet-med-utseende engang, men fikk bare skikkelig dårlig hud av det...

Skrevet

Jeg atr en mulitbitamintablett og to Omega-3 kapsler hver dag. (De dagene jeg får spist hjemme hos meg selv, for jeg bærer de ikke rundt overlat hvor jeg ferdes..)

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal vi se..... Nattlysoljekapsler, en med sink+selen pluss diverse vitaminer og mineraler (smaker dritt :kvalm: ), B-vitaminer. Lurer på om jeg skal begynne med E-vitaminer også. Har hørt at det er overflødig når man er så ung som meg (26), men har også hørt at det framskynder helbredelsesprosessen, og jeg har slitt med kviser og har litt arr og ujevnheter. Noen som vet?

Skrevet

Jeg tar 3 multivitamintabletter og 3 Omega3 kapsler for dagen (når jeg husker det :oops: )

Skrevet

Jeg tar c vitaminer hver dag, og prøver å huske å ta omega 3 også :D

Skrevet

Tar en multivitamin tablett hver dag i forbindelse med middag.

Jennifer

Skrevet

Jeg tar....

C-vitamin

B-vitaminer

B-12 vitamin

Multivitamin

Q10

:)

Skrevet

Spiser ginseng, c-vitaminer og trankapsler. Ikke noe problem, men aner ikke om det hjelper noe heller :wink:

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg tar en multivitaminpille, med jern hver morgen i de periodene jeg husker det.

Ikke alle multivitaminer har jern i seg, så i slike tilfeller er kanskje ikke ekstra jern så dumt.

Men jeg tar det ikke for utseende sin del, men rett og slett for å få litt mer overskudd. Stapper inn noen ekstra c-vitaminer dersom en av oss er syk, eller i perioder der det er viktig å ikke bli syk (eksamensperioden da vi studerte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...