Gå til innhold

Vi som IKKE drikker julebrus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes at all julebrus er som en ekkel, seig sukkerlake med tilsatt farge? Er det bare jeg som nærmest får migrene av bare å se på alt sukkeret som flyter rundt i sin kjære flaske? Er det bare jeg som heller drikker vann enn å drikke en flaske av det der?

Mine foreldre, mine venner, mine søsken, selv kollegaene mine klarer ikke å vente med å kjøpe og drikke julebrus i månedsvis i strekk nå, er de alle avhengige?

:klo:.........

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg snart som den eneste i verden som ikke synes den er hverken god eller smakfull, og ja, jeg har jo smakt den :fnise:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg snart som den eneste i verden som ikke synes den er hverken god eller smakfull, og ja, jeg har jo smakt den :fnise:

ts

Har du smakt denne?

Syntes heller ikke julebrus var noe særlig, før jeg smakte den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 100% enig med deg, kjære ts! :D

I think i LOVE you!! AND you too Rainbow! :rodmer::hug:

Tør jo ikke å innrømme dette i mine sosiale kretser, sist jeg tok opp på jobben at julebrus ikke var godt, ble jeg nærmeste buet tilbake til kontoret mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke spesielt glad i Julebrus. :nissevink: Føler aldri noe stort behov for å drikke det, men dersom jeg blir tilbudt et glass er muligheten åpen for at jeg takker ja. Når det er sagt, foretrekker jeg annen type brus de få gangene jeg faktisk drikker brus. Vann passer bedre, eller best: Juleøl!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Yess, det er ikke bare meg :gjeiper:

Jeg drikker heller annen brus enn julebrus, men jeg føler at dette er noe som ikke er bra å si. Nesten som å banne i kirka, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker ikke brus i det hele tatt, men synes julebrus er verre enn annen brus jeg har smakt tidligere :)

ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg digger den til rema! syns og huske den også kommer i en sukkerfri variant:) jeg er helt enig med deg ts, det smaker sukkerlake - derfor foretrekker jeg den sukkerfrie:) den er liksom ikke like klissete:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at julebrusen ikke er den beste julebrusen, veldig søt og altfor mye kullsyre. Drikker helst vann, men må ha et par flasker julebrus iløpet av desember, da kun av typen Grans eller Lerum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig alle typer julebrus, men HANSA JULEBRUS er en tidløs favoritt hos meg. Jeg tror den kommer i halvannenliters flasker uten sukker også. Selv drikker jeg den røde i glassflaske (0,33l?), fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...