linfrø Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Hihi, litt artig tema! Jeg er "nybegynner" på alt som har med prøving, graviditet osv. og gjøre, da vi akkurat har bestemt oss for å begynne prøvingen ved juletider/over nyttår (jippii). Noen her som ønsket det ene eller det andre, og lyktes i kjerringrådene? Jeg ønsker selvfølgelig både en guttebaby og en jentebaby hjertelig velkommen, men dollete som jeg er, må jeg si jeg kunne tenkt meg en liten prinsesse jeg kan flette håret på og handle rosa blondetøy til =) Noen som har prøvd på noen kjerringråd som faktisk har funket? Har også faktisk hørt at det er mer typisk å få jente for de som "prøver" å bli gravid, mens gutt er vanligst ved når man blir gravid "ved uhell" (type hoppe av i svingen, eller glemme et par piller). Aner ikke om det faktisk ligger noe i det eller ikke da... Bare et artig tema hvis noen vil diskutere
Mrs. Morgan Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Er verken gravid eller kommende gravid. Ihvertfall ikke i nærmeste fremtid, men kanskje om 2-3 år. Uansett, har alltid ønsket meg en gutt. Vet ikke helt hvorfor egentlig... Det hørtes morsomt ut å dolle opp liten jente i søte klær og sånt, men jeg syns det er minst like moro å gjøre det med små gutter også. Og så har jeg fått det for meg at små jenter er noen reale grinunger haha! Men gutter kan seff også være det. Uansett, ønsker meg en gutt. Gjerne 2. Ihvertfall håper jeg førstefødte er gutt
linfrø Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har selvfølgelig også lyst på en gutt! Misforstå meg rett, begge kjønn er mer enn velkommen! Men siden jeg likevel må vente over 2 mnd. før jeg kaster pillen så har jeg jo god tid til å tenke på sånne "tulleting" Syns bare det hadde vært litt artig å se om andre har bevvist prøvd å få gutt eller jente og "klart" det. Er jo mange kjerringråd ute og går... :gjeiper: