Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere menn er det rareste med oss kvinner? Og søteste? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dere også kjøper blader med damer på framsida, syns jeg er litt rart.

• Liker 5
Skrevet

At dere også kjøper blader med damer på framsida, syns jeg er litt rart.

:biggrin:

Touché!

• Liker 1
Skrevet

Damer i Norge pynter seg for andre damer.

Mens en indisk en pyntet seg hver dag før mannen kom hjem. Hun barberte han hver dag, knyttet slipset og sjekket antrekket, fulgte han til bussen og vinket hver dag. I matpakka hans la hun små lapper med hjerter på.

Jeg tror han var litt flau. Men han sa at det var helt vanlig.

• Liker 1
Skrevet

Jenter som tar på seg høye hæler og får drivondt i beina. Etterpå blir de sure og grinete og mener at alt sammen er menn sin feil. Menn er så sexistiske skjønner dere.

• Liker 7
Skrevet

Damer i Norge pynter seg for andre damer.

Mens en indisk en pyntet seg hver dag før mannen kom hjem. Hun barberte han hver dag, knyttet slipset og sjekket antrekket, fulgte han til bussen og vinket hver dag. I matpakka hans la hun små lapper med hjerter på.

Jeg tror han var litt flau. Men han sa at det var helt vanlig.

Forskjellen har kanskje noe med kvinnens posisjon i samfunnet å gjøre generelt, at i land som India er kvinnen intet verdt uten at hun er gift? (Altså, jeg tror at mange norske kvinner også kler seg for menn, men at indiske kvinner til de grader gjør mannen til sentrum i livet sitt, mener jeg...)

Men dette er en morsom tråd. Vil høre mere fra dere menn! :)

• Liker 2
Skrevet

Haha morsomme påstander dere kommer med! True story alt sammen. Er ikke mann selv, men det rareste med oss kvinner er nok måten vi gaper på når vi sminker oss ja. :skratte: Gjør det sjæl og blir mobbet av kjæresten min noen ganger.

Skrevet

Den indiske fruen er bioingeniør og med meget sterk personlighet.

At desi-kvinner er undertrykket er det ikke tvil om. Det er verst på landsbygda blant analfabeter. Samme i hele Østen, Midtøsten og Afrika.

Jeg tror ikke jeg ville syns den indiske måten er noe særlig. Det får være grenser for omtanke og omsorg :)

Skrevet

Den indiske fruen er bioingeniør og med meget sterk personlighet.

At desi-kvinner er undertrykket er det ikke tvil om. Det er verst på landsbygda blant analfabeter. Samme i hele Østen, Midtøsten og Afrika.

Jeg tror ikke jeg ville syns den indiske måten er noe særlig. Det får være grenser for omtanke og omsorg :)

Det at en kvinne har god utdanning, yrke og er sterk betyr ikke at hun ikke lar seg påvirke av kulturelle stereotyper og tradisjoner. Godt utdannede kvinner kan godt være svært konservative og sterkt forsvare kvinneundertrykkende systemer. Nåvel, dette er ikke tema for denne tråden. Beklager avsporingen...

Skrevet

Jenter som tar på seg høye hæler og får drivondt i beina. Etterpå blir de sure og grinete og mener at alt sammen er menn sin feil. Menn er så sexistiske skjønner dere.

:skratte:

Apropos:

Denne kampanjen har "gått" som en farsott over mange steder i verden, spesielt i USA. :)

• Liker 2
Skrevet

..alt må sees i kontekst :balltre: som igjen må sees i en annen kontekst..

Skrevet

Hater alt drama som kvinner skaper av forskjellig type. Særlig det som har med samliv, løyn og relasjoner å gjøre. Elsker å få bekreftelse og føle meg trygg på at jeg er hennes eneste, og hun er min eneste.

Skrevet

Mere mere!

:fnise:

Gjest Marregutt
Skrevet

Det rareste er at de vil ha likestilling, men fortsatt bli spandert på når man er ute på restaurant/byen o.l. Det søteste er at de er pene

• Liker 4
Gjest BesserWisser
Skrevet

Det rareste er at dere alltid forsvarer deres rett til å hevde at dere er usikre og har dårlig selvbilde, og bruker dette rått når det passer.

Det søteste er at dere, som vanlig sier én ting men mener noe annet.

Likestilling for eksempel......

Gjest Marregutt
Skrevet

Det rareste er at dere alltid forsvarer deres rett til å hevde at dere er usikre og har dårlig selvbilde, og bruker dette rått når det passer.

Det søteste er at dere, som vanlig sier én ting men mener noe annet.

Likestilling for eksempel......

Likestilling = Kvinnelig diktatur i mange kvinners hoder virker det som.

Skrevet

-sminking med åpen munn

-klesskapet fullt av klær..men ikkenoe å ha på

-50 par sko..men må kjøpe flere

-slanker vekk en normal kropp

-alle andre damer er finere

-mister evnen til å gå ut med søppelet når dere blir sambo

Men tross alt... dere er drita deilige :gjeiper:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...