AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 What's the time? Seems its already morning I see the sky, its so beautiful and blue The TV's on But the only thing showing is a picture of you ..snakker hun her egentligom en sånn digital bilderamme vi har idag? Roxette var jo svære, solgte masse plater, og hadde sannsynligvis til salt i både grøten og mye annet. Vet ikke når bilderammer begynte å komme på markedet, sånn for oss vanlige dødelige, men det er en kjensgjerning at all ny teknologi som blir lansert, er grisedyr til å begynne med. Deretter blir det fart på masseproduksjonen, og prisene på deilighetene går ned til ett nivå der folk flest har råd til dem. Men altså, Roxette hadde sannsynligvis råd til de første protoypene av bilderammer, når de var helt ferske på markedet. Kan det ha vært en slik vår alles korthårede kjære Marie Fredriksson synger om her, i disse strofene? Veldig foreklet å kalle det "TV", jeg ser den, men folk på den tiden visst knapt hva en bilderamme var, så man måtte holde seg til floskler som alle kunne forholde seg til! (Du trenger ikke svare om du er litt sjenert der du sitter, bare gi meg ett pluss eller to)
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 What's the time? Seems its already morning I see the sky, its so beautiful and blue The TV's on But the only thing showing is a picture of you Jeg har bestandig tolket det slik at selv om hun prøver å konsentrere seg om å gjøre andre ting (se tv) er det eneste hun tenker på, han. Du vet selv når du er forelsket, uansett hva du gjør og hvor du er, så klarer du kun å tenke på den personen 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 What's the time? Seems its already morning I see the sky, its so beautiful and blue The TV's on But the only thing showing is a picture of you Jeg har bestandig tolket det slik at selv om hun prøver å konsentrere seg om å gjøre andre ting (se tv) er det eneste hun tenker på, han. Du vet selv når du er forelsket, uansett hva du gjør og hvor du er, så klarer du kun å tenke på den personen UFF! Det var en kjedelig ikke-tekno forklaring. Men ok, det er jo den vanlige tolkningen, desverre. Jeg er av den rare typen som pleier å lete etter skjulte meninger i sangtekster mm. Kanskje hun godeste Marie (eller eiraM) sier noe sånn som "bildrämma", om man spiller låta baklengs? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå