Flammy Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Har tenkt til å lage et sex-spill selv. Et slik et hvor man trekker kort hvor det står ulike ting man skal si eller gjøre. Det er bare det å komme på hva som skal stå på de ulike kortene. Kom med forslag - mange forslag
Gjest Herr Drue Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Tanken på at jeg skal bestemme hva du og kjæresten din skal gjøre morer meg, så her kommer et forslag: Utføres av mannen på dama. Finn en gjendstand i huset. Før den i inn i dåsa uten at dama ser hva det er. La dama gjette hva det er. Avgjør "straff" for å gjette feil eller gevinst for å gjette riktig selv.
frodo76 Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Tanken på at jeg skal bestemme hva du og kjæresten din skal gjøre morer meg, så her kommer et forslag: Utføres av mannen på dama. Finn en gjendstand i huset. Før den i inn i dåsa uten at dama ser hva det er. La dama gjette hva det er. Avgjør "straff" for å gjette feil eller gevinst for å gjette riktig selv. Kombiner gjerne , kortene med twister...hva med isbiter. Ballonger...egne ta sjansen kort. Lån tips fra andre spill.
Sukkerklumpen! Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 kan bruke to terninger? ( to forskjellige farger helst, la oss si en hvit og en rød) F.eks Hvit terning: Rød terning 1= kysse 1= munnen 2= kile 2= skulder 3= berøre 3= puppene ovs.. ovs.. Tror dere sjønner tegningen nå ( :
Koe Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Fortelle om en flau, men fin episode eller fantasi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå