Gå til innhold

Jeg trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg går på førskolelærerutdanninga og har en lekse til i morgen og komme opp med en liten "fantasivenn", kall det hva du vil.

Jeg trenger hjelp til et søtt og morsomt navn til denne lille krabaten. Bare det kommer på plass, så glir ting litt lettere. Noen forslag?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg gikk i førsteklasse hadde læreren min to fantasivenner som het Fiffi og Foffo, synes det er søte navn :fnise:

Skrevet

Hva bruker lærere fantasivenner til? :klo:

Skrevet

Min sønn hadde en fantasivenn som het Kini. Han var visst utrolig rampete, for det var han som gjorde alt det gale.

Gjest Solmåne
Skrevet

Jeg hadde blant annet en fantasivenn som het Jazz.. han var en grønn ninjakanin som underholdt meg når jeg måtte i sitte i bil lenge om gangen :skratte:

Skrevet
:). Fiffi og Foffo. To figurer i min første abc.
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blant annet en fantasivenn som het Jazz.. han var en grønn ninjakanin som underholdt meg når jeg måtte i sitte i bil lenge om gangen :skratte:

Ojoj! Du hadde ikke tilfeldigvis et spill med tilsvarende grønne kanin? I såfall er du den første som også husker ham..

• Liker 1
Gjest Solmåne
Skrevet

Ojoj! Du hadde ikke tilfeldigvis et spill med tilsvarende grønne kanin? I såfall er du den første som også husker ham..

JO! Jack Jazzrabbit... :fnise: Er ingen andre som husker spillet :(

• Liker 2
Skrevet

JO! Jack Jazzrabbit... :fnise: Er ingen andre som husker spillet :(

Fantastisk! Et raskt søk på wikipedia konkluderer forøvrig med at han er mer enn bare en fantasivenn. :)

Skrevet

Jeg hadde en fantasivenn da jeg var liten som het Kulussa :sjenert:

Skrevet

Jeg husker spillet :) :)

Skrevet

Hadde ingen fantasivenn, men bamsene mine het Nussi og Norton (uttales Nørtn) :sjenert: og kaktusen min het Truls :fnise:

Skrevet

Jeg husker også Jazz Jackrabbit! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...