Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt kremer fra Decleor (Hydra Floral og en rejuvinating balm on natten) i over ett år nå men den siste måneden har huden føltes stram og tørr. Liker ikke oljeserumene til Decleor heller så er på utkikk etter ny dag og nattkrem evt også serum til fuktfattig og voksen hud (er i 30-årene). Har fet hud som er er stram/tørr på overflaten.

Før Decleor brukte jeg Exuviance, likte serumet, nattkremen var grei nok mens dagkremen ikke var noe særlig. Har også prøvd en krem fra Guinot uten særlig suksess. Har vært innom et par hudpleiesalonger men de prøver alltid å prakke på meg krem for tørr hud (noe jeg IKKE har).

Noen som har kremer å anbefale? Pris har mindre betydning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes selv det er vanskelig å finne en bra fuktighetskrem til denne årstiden. Bruker som deg Hydra Floral + balm sommerstid, men på høst vinter bruker jeg Dermalogica Skin Hydrating Booster i tillegg. Det er denne rutinen jeg har funnet ut funker best for meg. Og, ja, hold deg unne kremer for tørr hud. Det er fukt huden din behøver. Jeg tar også en fuktmaske (enten Hydra Floral eller Green People) som jeg legger på et tykt lag og sover med et par netter i uken.

Min alder og hud er slik som du beskriver. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...