Gjest redstar Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg var på en resturant i utlandet hvor vi fikk servert vann fra en kanon stilig vannflaske/vinflaske som var malt i forskjellige farger og det var døds flott og jeg tenkte at dette må jeg jo prøve! Kan jo gi bort stilig selvdekorerte vannflasker/vinflasker og vinglass til jul tenkte jeg men hvilken maling bruker jeg? Vanlig glassmaling eller? Har aldri malt på glass før, så derfor tenkte jeg og spørre dere her om dere har noen tips:) Bør ikke være for dyrt utstyr! Takker for tips!
lilleGrethe Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har malt på glass med glassmaling på kreativt verksted for barn/unge, men vet jo ikke om det vil se like lekkert ut som det du har sett. Du kan kanskje spørre på et sted som selger slikt? Prøvd Panduro?
Gjest redstar Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Tenkte meg innom Hobbyhimmelen i dag og spørre:)
Havbris Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har malt masse på glass - kjøpte transparent glassmaling på Pandura!
Gjest redstar Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg kjøpte også transparent glassmaling på hobbyhimmelen, 29kr:) Har malt en vannkaraffel nå så jeg venter bare på resultatet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå