kvinnemeg Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har gått til frisør i mangen herrens år, men kan telle på knappe en hånd der jeg har vært skikkelig fornøyd og dette er gjerne over flere år. Men så kom jeg over en frisør lærling gjennom en kollega, tenkte teste det ut siden jeg ikke hadde så mye penger. Hun er ikke ferdig utdannet før om 2 år og er snart 18 år gammel. Jeg elsker henne! Jeg har absolutt funnet min frisør. Frisøren som skjønner meg og som virkelig gjør meg fin å håret. Jeg har gått fra henne hver gang med et stort smil rundt munnen. Håper hun aldri flyttet fra byen slik at jeg kan bruke hun som min faste frisør så lenge hun klipper hår Har du funnet din favoritt frisør?
Roo Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Jepp, det har jeg! Og det er så deilig!! Nå er det slutt på å være skuffet etter hvert frisørbesøk fordi det ikke ble som jeg hadde tenkt.
lintin Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Oh yes, etter 20 år på leit fant jeg henne gjennom en anbefaling fra en bekjent. Hun er bare verdens beste! Hun kjenner meg etterhvert ut og inn og vet AKKURAT hva jeg vil ha. Jeg setter meg bare i stolen og sier "fiks meg" og jeg er ALLTID like fornøyd uansett om hun har klippet av meg 50 cm hår, farget meg mørk, farget meg lys eller lagt på extentions. Hun ser hva som passer meg og føler meg alltid smashing når jeg går derfra:-)
Lilandry Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Jepp! Og det er jeg kjempe glad for! Før gikk jeg nesten aldri til frisør, men mest av alt pga. stram økonomi. Men nå er jeg så fornøyd med hun jeg har, så jeg smiler alltid når jeg drar kortet- fordi hun har gjørt meg strålende fornøyd og gjort AKKURAT slik jeg forklarte det! Jeg liker at hun bruker tid på kunden etterpå, med styling og retting. Det viser at hun bryr seg om at jeg blir fornøyd og ber meg alltid komme innom igjen dersom det skulle være noe.
Gjest Solmåne Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Absolutt! Og det er jeg sjeleglad for Hun slipper meg aldri ut av stolen før jeg ser bra ut, og jobber gjerne mye lenger for å få det beste resultatet. Hun er dønn ærlig og sier meninga si... og hvis jeg kommer tilbake og håret har blitt verre så får jeg skjenn "Solmåne.. hva har du gjort med håret ditt?!?!" Men så fikser hun det på det heldigvis da Det er så greit å slippe småklein prating.. vi kan snakke om alt mulig, men likevel ha perioder med "god stillhet" og jeg slipper det samme jattepresset som jeg har følt hos andre frisører. Husker første gangen jeg skulle til henne, så hadde kusina mi klipt meg en mnd i forveien, så jeg skulle bare stripe håret. Men etter hun var ferdig, så da hun: Se her, det er derfor jeg syns folk burde gå til frisøren - og speilte håret mitt bak og det var RAMMESKEIVT! Hun klippa håret mitt fint igjen bak gratis, vel og merke fordi hun ikke unte meg å gå med så stygt hår Jeg digger henne! OG jeg skal til henne imorgen
challenger Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Nei er dessverre fortsatt på jakt etter en frisør som gjør det sånn som jeg vil ha det!
Umulius84 Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Kan ikke de som er superfornøyde også fortelle hvor disse frisørene holder til?
loppekasse Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har ikke funnet en spesiell frisør, men de siste to årene har jeg kun gått til Visit. Her i Bergen holder de til på Oasen senter og Blomsterdalen senter. Jeg er alltid kjempefornøyd, veldig bra service der og de er rett og slett bare herlige alle sammen som jobber der.
Gjest Rastl0s Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 Ja, meg selv! Bruker maskinen på hodet, men gjør det på en spesiell måte som jeg synes er bra
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #13 Skrevet 12. oktober 2011 Ja, meg selv! Bruker maskinen på hodet, men gjør det på en spesiell måte som jeg synes er bra Ohhh....glattbarbert eller pinnkort? Sexy!!! Legg ut bilde på ansikts(hode)tråden da, RastlOs.
Gjest Rastl0s Skrevet 13. oktober 2011 #14 Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Ohhh....glattbarbert eller pinnkort? Sexy!!! Legg ut bilde på ansikts(hode)tråden da, RastlOs. Haha, ikke glatt nei! Er en cm ++ med hår nesten skinna på sidene, nesten ca. 1 cm hår, så blir det mer og mer oppover. Kan vel poste et lite bilde, men tør ikke å poste med ansiktet da EDIT: Bare legger det her jeg http://bildr.no/view/998697 Det er uten noe i håret da.. Bruker som regel voks eller gele og drar det framover Endret 13. oktober 2011 av Rastl0s
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #15 Skrevet 13. oktober 2011 Haha, ikke glatt nei! Er en cm ++ med hår nesten skinna på sidene, nesten ca. 1 cm hår, så blir det mer og mer oppover. Kan vel poste et lite bilde, men tør ikke å poste med ansiktet da Trenger ikke ta med hele ansiktet da, vet du, men kanskje ett øye? Forøvrig, min unnskyldning for å poste som AB her er at jeg er for gammel til å skrive noe sånt til en ung mann. Er dame, forresten.
Gjest Rastl0s Skrevet 13. oktober 2011 #16 Skrevet 13. oktober 2011 Trenger ikke ta med hele ansiktet da, vet du, men kanskje ett øye? Forøvrig, min unnskyldning for å poste som AB her er at jeg er for gammel til å skrive noe sånt til en ung mann. Er dame, forresten. Du får følge med i bildetrådene da vet du Kan forresten si at jeg ha blå øyne da Hehe, bare slapp av. Som oftest når noen har tatt kontakt med meg for noe så er det eldre kvinner merkelig nok! Til og med mammas venninner flørter med meg foran mora mi, noe som blir litt flaut. Virker som om jeg er mer populær blant eldre damer enn de på min alder Men nå ble det litt off-topic her! Beklager, hehe.
Djungelvrål Skrevet 13. oktober 2011 #17 Skrevet 13. oktober 2011 Ja meg selv! Når jeg klipper meg selv og farger håret mitt selv får jeg det sånn jeg vil ha det. Har kjempetynt hår, gidder ikke betale 5-600 kr for at de skal bruke 5 minutter på å stusse litt fjon. Har prøvd å få stripet håret hos tre forskjellige frisører de siste 6-7 årene. Resultatet var nesten usynlig alle gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå