AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg gråt forrige lørdag og søndag fordi min mann og jeg ble enige om å skilles. Er 31 år
She_Leiva Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Uff, det var ikke noe artig å lese... Lykke til TS, håper alt blir bedre! Jeg gråt sist gang da jeg fikk panikkangst (to uker siden).
Kougrac Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Gråt sist i går kveld, lattertårer må sies at det var. Kjæresten min snakket for tegnspråkdama på tv, var uhyre morsomt :D (føler at dette kommer til å bli en trist tråd, så postet noe positivt her jeg ) 3
Gjest linda Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Jå.eg har ikke grått på 2-3 måneder, fordi jeg nekter meg selv og gråte... jeg har slitt masse med angst og depresjoner og da hjelper det ingen ting å sitte å grine for alt. jeg synes selv det er lettere å kontrollere det sånn, og da blir det lettere å ikke gråte over andre ting også.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Jå.eg har ikke grått på 2-3 måneder, fordi jeg nekter meg selv og gråte... jeg har slitt masse med angst og depresjoner og da hjelper det ingen ting å sitte å grine for alt. jeg synes selv det er lettere å kontrollere det sånn, og da blir det lettere å ikke gråte over andre ting også. Signerer den, er over 4 år siden jeg gråt sist..det var når min far døde... I snitt gråter jeg kanskje en skvett hvert 5 år. Og det er mest fordi jeg ser ut som en øgle etter at jeg har grått TS
Gjest happy_me Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Gråt sist forrige uke da jeg og kjæresten hadde en diskusjon. (ja jeg tar lett til tårene )
Suzy Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Søndag, fordi jeg er frustert over bosituasjonen vår for tida og lengter til noe annet.
Gjest Nk Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Sjelden jeg gråter. Men enkelte perioder/dager faller jeg noen tårer og sist var i går når jeg hadde lagt meg. Jeg er aleine med 3 barn. Vært gjennom skilamisse og et nytt vondt brudd i sommer. Jeg elaker eksen, men måtte gi slipp og etter ha møtt han sist uke har jeg hatt det tungt. Han er kynisk og vil kun ha en ting med meg og det er sex! Ellers har jeg ikke familien min her, mye stress på jobb om dagen... Men jeg er stort sett glad og lykkelig. Enkelte dager er bare sånn og tårene kommer helt av seg selv!
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Sjelden jeg gråter. Men enkelte perioder/dager faller jeg noen tårer og sist var i går når jeg hadde lagt meg. Jeg er aleine med 3 barn. Vært gjennom skilamisse og et nytt vondt brudd i sommer. Jeg elaker eksen, men måtte gi slipp og etter ha møtt han sist uke har jeg hatt det tungt. Han er kynisk og vil kun ha en ting med meg og det er sex! Ellers har jeg ikke familien min her, mye stress på jobb om dagen... Men jeg er stort sett glad og lykkelig. Enkelte dager er bare sånn og tårene kommer helt av seg selv! TS
Mus-Katt Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 Igår - jeg så på den episoden av Friends hvor Chandler og Monica får bekreftet at de skal bli foreldre =)
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg gråt for noen dager siden fordi jeg er så sliten psykisk. Jeg har psykiske problemer, har ikke klart å fullføre vgs, føler meg som en dust og har ikke råd til å flytte til en annen leilighet. Trives ikke her jeg er nå slik som situasjonen er nå.
Gjest Solmåne Skrevet 12. oktober 2011 #12 Skrevet 12. oktober 2011 Før så gråt jeg absolutt aldri. Nå kan jeg ta meg selv i å gråte flere ganger i uken .. både av gode og vonde ting (og det gjelder selvfølgelig også filmer og tvserier... jeg lever meg alt for mye inn ).
lintin Skrevet 12. oktober 2011 #13 Skrevet 12. oktober 2011 Før så gråt jeg absolutt aldri. Nå kan jeg ta meg selv i å gråte flere ganger i uken .. både av gode og vonde ting (og det gjelder selvfølgelig også filmer og tvserier... jeg lever meg alt for mye inn ). Reminds me: Jeg feller av og til en tåre til den amerikanske varianten av Ekstrem Oppussing...tror jeg trenger hjelp
Gjest Solmåne Skrevet 12. oktober 2011 #14 Skrevet 12. oktober 2011 Reminds me: Jeg feller av og til en tåre til den amerikanske varianten av Ekstrem Oppussing...tror jeg trenger hjelp Haha, men den er jo bygd opp for å gjøre det mest mulig følelsesladet også! Så jeg skjønner at du ikke klarer å holde maska..
Bezingaa Skrevet 12. oktober 2011 #15 Skrevet 12. oktober 2011 mmm.. for ca en uke siden..jeg hadde mensen eller det var dagen før mensen (er uhyre følsom akkurat den ene dagen) så da gråt jeg fordi jeg følte meg ensom og fordi jeg savne hjem til norge,familie og venner..
MissStiles Skrevet 12. oktober 2011 #16 Skrevet 12. oktober 2011 Gråt også igår. Eller dagen før. Det var pga noe jeg så på TV. Husker ikke hva. Hm... Men jeg blir lett tørt av ting jeg og.
vinterspeil Skrevet 12. oktober 2011 #17 Skrevet 12. oktober 2011 Gråt i går, og dagen før, og dagen før ... Har (enn så lenge) en dårlig periode og en sint, uforstående mann
Capricorn Skrevet 12. oktober 2011 #18 Skrevet 12. oktober 2011 Husker faktisk ikke. Det er så lenge siden. Skal veldig mye til før jeg gråter. Ikke så bra har jeg hørt, men......
Gjest Wanted Skrevet 12. oktober 2011 #19 Skrevet 12. oktober 2011 Gråt på lørdag fordi kvelden jeg hadde gledet meg til så lenge ble ødelagt. Jeg trengte så sårt en liten pause fra den hektiske hverdagen, men neida.. Det skjedde ikke. Ellers så gråter jeg for stort sett alt etter jeg fikk barn. Alt som er det minste rørende, rører meg.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #20 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg gråt i går, i bøtter og spann, fordi jeg er ulykkelig forelska
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå