Gå til innhold

Avsslør trylletriksene for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på Joe Labero på god morgen norge, og blir vanvittig fascinert. For eksempel tryllet han et mobil inn i en ballong. Jeg har jo sett flere programmer der triksene til illusjonister blir avslørt, men sånne småtriks er det sjelden jeg har fått sett avsløringene på. Sånn som hvordan han fikk den hersens telefonen inn i ballongen, eller når vi tydelig ser at et kort blir puttet midt inn i en bunke og plutselig ligger på toppen, selv når illusjonisten først viser at det ligger at annet kort der. Forklar meg hvordan dette gjøres, vær så snill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:vetikke:

It's maaaaagic! :jepp:

Endret av Mr.Omg
Skrevet

De som har visst det og avslørt det har fått drapstrusler og juling. Tror ikke det er mange her som vet det da.

Skrevet

Triksene folk får drapstrusler for å avsløre gjelder vel helst de store greiene, sånne som det koster masse tid og penger å få til. Jeg trot ikke akkurat folk får juling for å avsløre et ballongtriks. :fnise:

Skrevet

Sitter og ser på Joe Labero på god morgen norge, og blir vanvittig fascinert. For eksempel tryllet han et mobil inn i en ballong. Jeg har jo sett flere programmer der triksene til illusjonister blir avslørt, men sånne småtriks er det sjelden jeg har fått sett avsløringene på. Sånn som hvordan han fikk den hersens telefonen inn i ballongen, eller når vi tydelig ser at et kort blir puttet midt inn i en bunke og plutselig ligger på toppen, selv når illusjonisten først viser at det ligger at annet kort der. Forklar meg hvordan dette gjøres, vær så snill!

Jeg vet hvertfall om et korttriks der man later som man snur øverste kortet og viser det til tilskueren, men egentlig er det to kort, bare at man tar de opp av bunken og holder dem på en spesiel måte som gjør at det ikke syns. Deretter legger man begge ned igjen. Kortet tilskueren fikk se ligger da som nr. 2, dermed ikke noe problem å ligge øverste midt i bunken, og på "magiskt" vis trylle det øverst i bunken igjen! :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...