AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er ny på match.com, har nettopp meldt meg inn, er ny på hele nettdatingsgreia. Jeg har lagt inn basisinformasjon osv, men lurer på om jeg må/bør ha betalt abbonement. Kan ingen kontakte meg uten at jeg har betalt abbonement? Hvilke erfaringer har dere?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Er det ikke slik at den ubetalte delen bare er en slags "innsynsdel" der du kan kontaktes, men ikke kontakte noen selv? Husker ikke engang om jeg kunne besvare henvendelser uten å være betalende den gang jeg var medlem (for 7-8 år siden).
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Er det ikke slik at den ubetalte delen bare er en slags "innsynsdel" der du kan kontaktes, men ikke kontakte noen selv? Husker ikke engang om jeg kunne besvare henvendelser uten å være betalende den gang jeg var medlem (for 7-8 år siden). Ok. Så det er bare for å "lure" deg inn, sånn at du når du blir kontaktet MÅ betale for å få svare? Sneaky! Hva er forresten dette MatchAffinity? Hva er forskjellen på det og vanlig Match? Kanskje noen andre, som har brukt det i senere tid, kan forklare?
Snipa Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Ja du må betale for å kunne lese meldinger du får. Hvis ikke avsenderen er et slikt superdupermedlem som har betalt ekstra slik at mottakeren kan svare uansett. Det der Affinity-greiene har jeg ikke skjønt meg på. Virker uferdig og veldig veldig dyrt bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå