Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma er skikkelig fan av henne, så tenkte jeg skulle laste ned noen av sangene hennes og brenne en CD til mamma som julegaver.

Problemet er det at da jeg søkte på henne på Kazaa, kom det bare opp 3 sanger.. ER det noen som vet hvor jeg kan laste ned musikk av henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker WinMX og der kom også bare opp tre sanger. Det er generelt vanskelig å finne norske artister på nettet.

Det beste er nok å kjøpe cd-en hennes!

Ellers får du han derre Robinson-Christer på nakken... :wink:

Skrevet

:o jeg ikke like Christer :o

Skrevet

Jeg liker heller ikke Christer noe særlig, men jammen meg så liker jeg ham allikevel minst 1000 ganger bedre enn jeg liker Karenog hennes musikk...

*grøsse og skjelve*

Tror nok som bluebird skriver at du må kjøpe cden om du skal ha tak i musikken, det er ikke stort å finne på nettet.

Skrevet

Aha ja :ler:

Kanskje det er like greit å glemme hele den cd'n hvis musikken er så grusom :o Aldri hørt noe av henne.

Skrevet

Fisk: synes det er dumt hvis du lar være å kjøpe cd'en kun fordi én bruker her inne synes musikken til Karen er dårlig. Jeg synes den siste cd'en hennes (Chase the blue) er nydelig; hun har en flott stemme og sangene er melodiøse og med sterke tekster. Kanskje ikke en plate som "går rett inn" første gangen man hører på den, men er det ikke de platene som oftest er de beste?!

Amelie

Skrevet

Fisk; hvis det er mamman din som er fan av henne, så er det vel revnende likegyldig hva du syns om musikken egentlig? Eller en annen person, for å være korrekt, siden du ikke har hørt musikken.

Jeg syns faktisk begge skivene hennes er veldig bra, hun har en flott stemme og flotte låter.

Og hvis du vil "straffe" Christer fordi du ikke liker han ved å laste ned låtene fra nettet i stedet for å kjøpe, så straffer du artisten minst like mye.

(Og det var ikke ment som ett innlegg i den evige "er-det-galt-å-laste-ned-musikk-eller-ikke-debatten.. :blunke: )

Skrevet

Denne CD'en er intetsigende musikk som hundrevis av artister har gjort maken til før.

Kjedelig, rett og slett.

Skrevet
Fisk: synes det er dumt hvis du lar være å kjøpe cd'en kun fordi én bruker her inne synes musikken til Karen er dårlig. Jeg synes den siste cd'en hennes (Chase the blue) er nydelig; hun har en flott stemme og sangene er melodiøse og med sterke tekster. Kanskje ikke en plate som "går rett inn" første gangen man hører på den, men er det ikke de platene som oftest er de beste?!

Amelie

Fisk; hvis det er mamman din som er fan av henne' date=' så er det vel revnende likegyldig hva du syns om musikken egentlig? Eller en annen person, for å være korrekt, siden du ikke har hørt musikken.quote']

Nope, det er ikke det skjønner du, for bor i samme hus som henne, og hører da musikken hun spiller.

Og å kjøpe cd'n hadde jeg ikke tenkt til uansett, julegaven til mamma er i boks, hadde bare tenkt til å gi henne en liten ekstra ting ved siden av. (brent cd= gratis vel og merke)

Skrevet

Sandman: Vel, siden du tydeligvis er så bevandret innen denne musikalske sjangeren, så kanskje du kan anbefale meg noen artister med lignende musikk? Alltid klar for å utvide min musikalske horisont :D

Og er ikke egentlig det meste av musikk allerede funnet opp (jmf Mark Knopfler)?

Amelie

Skrevet
Sandman: Vel, siden du tydeligvis er så bevandret innen denne musikalske sjangeren, så kanskje du kan anbefale meg noen artister med lignende musikk? Alltid klar for å utvide min musikalske horisont :D

Og er ikke egentlig det meste av musikk allerede funnet opp (jmf Mark Knopfler)?

Amelie

Det er ganske enkelt slik at KJF's musikk på ingen måte "tar tak i meg", hverken rytmisk eller følelsesmessig. Det krever jeg at god musikk skal gjøre.

Kvinnelige syngedamer med gitar og melankolske stemninger/tekster er så til de grader "oppbrukt". Etter min mening.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fisk; siden Sandman sikkert er omtrent like gammel som mammaen din, så er det kanskje like greit å følge hans råd...

:ler:

Neida! Men hvis du skulle lete etter noe annet, så anbefaler jeg Beth Gibson & Rustin' man!

Skrevet

Ok. Deg om det. Men jeg mente egentlig ikke å være ironisk...

Skrevet
Fisk; siden Sandman sikkert er omtrent like gammel som mammaen din, så er det kanskje like greit å følge hans råd...

:ler:

Neida! Men hvis du skulle lete etter noe annet, så anbefaler jeg Beth Gibson & Rustin' man!

:kul: takker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...