AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg og kjæresten har sjelden sex. Nå begynner der å bli noen mnd siden sist. Jeg blir avvist hver gang jeg prøver å hentyde til sex. Jeg er ikke nødvendigvis så veldig kåt når jeg begynner å hinte etter sex,men har jo lyst t å finne på noe seksuelt og bli kåt. Han vil tydeligvis ikke. Når jeg har mensen kan jeg være ganske kåt og bare drømmer om at han ska ta meg. Men når han begynner å ville ta på musa mi en sjelden gang,føler jeg ikke at jeg har lyst i det hele tatt. Kroppen min vil riktignok VELDIGE,men hodet vil ikke .... har sikkert noe med all avvisningen å gjørhe,at hvorfor vil han plutselig ha sex med meg nå,men aldri ellers?,er jeg plutselig bra nok?,osv.... Det er veldig frustrerende at det aldri blir noe på meg,og mye av det er jo pga min egen skyld. Men det gjør noe med en å bli avvist i mnd av gangen før man plutselig skal være i humør til å ha sex med en som tydeligvis ikke kan synes man er tiltrekkende nok....
skuggfaks Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Har du pratet med han om hvordan du føler?
*Sinnataggen* Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 høres ut som dere to skulle finne dere et tidspunkt å bare være dere to for å snakk eut om dette. fortell hva du føler og tenker, slik som her, bare bedre og mer detaljert. ikke ta det opp med fortvilelse og sinne, men snakk sammen på en ordentlig og rolig positiv måte. slik at han kanskje også åpner seg. tror alt blir bedre etter at begge to har kommet med sitt:)
Gjest Steganoz69 Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg og kjæresten har sjelden sex. Nå begynner der å bli noen mnd siden sist. Jeg blir avvist hver gang jeg prøver å hentyde til sex. Jeg er ikke nødvendigvis så veldig kåt når jeg begynner å hinte etter sex,men har jo lyst t å finne på noe seksuelt og bli kåt. Han vil tydeligvis ikke. Når jeg har mensen kan jeg være ganske kåt og bare drømmer om at han ska ta meg. Men når han begynner å ville ta på musa mi en sjelden gang,føler jeg ikke at jeg har lyst i det hele tatt. Kroppen min vil riktignok VELDIGE,men hodet vil ikke .... har sikkert noe med all avvisningen å gjørhe,at hvorfor vil han plutselig ha sex med meg nå,men aldri ellers?,er jeg plutselig bra nok?,osv.... Det er veldig frustrerende at det aldri blir noe på meg,og mye av det er jo pga min egen skyld. Men det gjør noe med en å bli avvist i mnd av gangen før man plutselig skal være i humør til å ha sex med en som tydeligvis ikke kan synes man er tiltrekkende nok.... Les denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=597196 Det vil forandre alt til det fantastiske for begge to. Verdt et forsøk. Jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 TS her; Steganoz, jeg tror nok ikke dette er 'den himmelske løsningen' i vårt tilfelle. Til dere andre, jeg har 'hintet' om dette tidligere... Og hintet enda mer i stad, eller dvs ganske konkret, men vi fikk aldri anledning til å snakke mer om det.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Du må ikke hinte, du må si hva du mener i klartekst!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 TS her; Har snakket med han...Eneste som kom fram var at han var ikke så veldig 'sexgal' av seg.....
Gjest Steganoz69 Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 TS her; Har snakket med han...Eneste som kom fram var at han var ikke så veldig 'sexgal' av seg..... Dette jeg sier nå mener jeg virkelig på all-vår og jeg skal forklare bakgrunnen til det. Livet er for kort til at du skal kaste bort dine beste år på en som burde leve alene eller hatt en kvinne som var like uinteressert i sex som han selv. Bakgrunnen er til mitt all-vår kan ikke direkte sammenlignes med ditt tilfelle, men det er som dette: Jeg giftet meg med en kvinne som selv hennes egen far advarte meg mor fordi hun var sykelig sjalu og hadde sterke psykopatiske trekk. Etter 14 var jeg et mentalt vrak, man var heldig. Har truffet en kvinne som er helt utrolig. Hver dag sier jeg flere ganger hvor mye jeg elsker hun og hvor takknemlig jeg er over at jeg har hun i mitt liv. Så glad og takknemlig av kontrastene, minnet av smerten, gleden og takknemligheten over det nye har rørt meg til tårer mange ganger. Synd bare at jeg i så mange år har leitet etter og ønsket meg en som hun, men hun overgår dem ønsker og fantasier jeg hadde. Ikke gjør som meg og kaste bort så mange år. Det finnes mange herlige og gode gutter/menn som skulle elske og oppvakte en dame som du. Helt enkelt så fortjener du noe mer. Opp med selvtilliten din og gå for noen som fortjener deg og ikke minst; som du fortjener.
Momseguri Skrevet 17. oktober 2011 #10 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg kunne omtrent skrevet startinnlegget selv så jeg henger meg bare på i håp om flere tips
Gjest Steganoz69 Skrevet 18. oktober 2011 #11 Skrevet 18. oktober 2011 Muli dette kan ionspirere til mer gosaker i forholdet:.. sexualsong.com
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå