Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 40 årene og føler behov for en skikkelig hudpleie hos en hudpleiesalong. Ja.. huden er blass, begynner å bli rynkete osv.

Problemet er at det er hav av behandlinger å velge mellom. Når jeg går inn på de forskjellige nettsidene så klarer jeg ikke skjønne hva det er jeg har behov for. Når jeg ringer for å bestille time spør de hvilken behandling jeg vil ha.. og jeg vet jo ikke det...

Noen som kan gi meg noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag går var 10:e vecka på behandling hos en hudpleier.

När jag skulle ringa upp dem var jag väldigt nervös, jag visste ju inte riktigt vad jag ville ha. Jag hade först googlat runt och letat efter salonger.

Jag valde en salong som funnits i flera år och som hade flera produktserier. Min tanke var att det både fanns erfarenhet och en kunnighet kring olika produkter. Senare har jag också fått veta att en ny salong måste köpa in hela produktrangen och det blir väldigt dyrt, därför har de ofta bara en eller två produktserier, medan en äldre salong får beställa bara de produkter de behöver.

Jag skulle råda dig att prata med salongen om dina behov och kanske boka en rådgivningstimme. Kan de inte göra det utan fortfarande vill att du bokar en specifik behandling så tycker jag du ska gå till en annan salong.

Säg helt enkelt som det är: "Ja.. huden er blass, begynner å bli rynkete osv. " och att du vill att DE rekommenderar en behandling eller rådgivning.

Skrevet

Jeg går et sted hvor de har elever, og her tar de stadige analyser av huden min. Mest for elevene sin del sikkert, men veldig nyttig å stadig få oppdatering på fjesets tilstand. Og så foreslår de behandling etter hva de får ut av analysen. Veldig fornøyd der.

Skrevet

Takk for svar begge to, ulike vinklinger dog ikke dårligere av den grunn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...