AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Hvilke byer fortekker dere av: 1. Budapest 2. Tallinn 3. Riga 4. Vilnius 5. Warszawa 1
Gjest Cosette Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Hehe, jeg har faktisk ikke vært i noen av disse byene. Har generelt vært altfor lite i Øst-Europa, kun Russland/Moskva. Men ifølge min gudmor som er både bosatt og bereist i Øst-Europa er visst Budapest å anbefale.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Hvilke byer fortekker dere av: 1. Budapest 2. Tallinn 3. Riga 4. Vilnius 5. Warszawa Nå har jeg ikke vært i Budapest, men ellers rangerer jeg byene slik: 1. Vilnius (Hadde en FANTASTISK sommer der, hyggelige mennesker, typisk studentby med hyggelige barer, restauranter - og lett å komme seg til f.eks. slottet Trakai hvor man kan bade og kose seg i vakre omgivelser) 2. Tallinn (fin gammelby) 3. Riga (vært der 1 gang, tror jeg må ha oppholdt meg i feil strøk hele tiden, fikk et skikkelig lugubert inntrykk av byen) 4. Warszawa (denne byen har brukt opp kvoten sin for min del, har vært der flere ganger, opplevd mye utrivelig, men dette var for 10-15 år siden, da) Skulle gjerne reist til Krakow, den byen har jeg hørt mye bra om!
maya86 Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Bor i Budapest, men ikke vært i noen a de andre så da får jeg vel svare Budapest
Gjest Spinell Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Har bare vært i Budapest og Tallin av de du nevner, og likte begge. Holder kanskje en knapp på Budapest. Ønsker å reise til Vilnius, som de (få) jeg kjenner som har vært der har snakket veldig varmt om. Riga har jeg hørt litt blandet om.
Vibi Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har bare vært i Riga og Tallin, men foretrekker absolutt Tallin - Riga ble litt kjedelig. Ellers har jeg også hørt mye bra om Budapest, og den står høyt oppe på ønskelisten hos meg!
Winki Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 Vilnius! Skikkelig koselig by, kjempefint om sommeren - og ikke alt for ille om vinteren heller
The Kitten Skrevet 12. oktober 2011 #12 Skrevet 12. oktober 2011 Av alternativene har jeg bare vært i Riga og Tallin, likte Tallin best.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #13 Skrevet 13. oktober 2011 Vilnius og Budapest Warzawa er også å anbefale, men når ikke opp til de to nedenfor. Riga likte jeg ikke. Aldri vært i Tallin. Ikke på listen, men kan også varmt anbefale Krakow.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå