AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg vet ikke om det er fordi det er så mye kaldere ute, eller hva det er, men FØR kulden kom var håret mitt luftig og fint, og NÅ er håret bare flatt og livløst... Det skjedde i forrige uke, da jeg plutselig mistet mye hår da jeg dusjet, og etter det har håret bare vært flatt og livløst ... Hva skal jeg gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Og du får ikke sove pga DET? På tide å slutte å være så opptatt av utseende og være glad for at du har så små problemer i hverdagen. 6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Hvorfor to tråder om det samme, Ts?
MaxUflax Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Har du samme kosthold? Samme aktivitets nivå? Følt deg trøttere? Andre tins som du legger merke til som fryser mere, vimsette/glemer og detter ut fra samtaler?? Jeg tenker kanskje vitamin mangel, tenker en del på B12 mangel først, men det er jo bare en hypotetisk synsing før mere info er på plass
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Når man er vant til å ha fint og tykt og luftig hår som ligger fint, og plutselig mister mye hår og håret blir flatt og livløst, da har man jo et problem. Det er jo helt forferdelig for meg! Ta deg en bolle selv... Jeg lagde først en tråd, men så fant jeg den ikke, så da lagde jeg en til ... 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Når man er vant til å ha fint og tykt og luftig hår som ligger fint, og plutselig mister mye hår og håret blir flatt og livløst, da har man jo et problem. Det er jo helt forferdelig for meg! Ta deg en bolle selv... Jeg lagde først en tråd, men så fant jeg den ikke, så da lagde jeg en til ... Idiot. Gå og legg deg! 1
MaxUflax Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Det var nå voldsomt til angrep på et spørsmål da.. Slike ting kan skje ved nærings mangel eller vitamin mangel faktisk. Ikke glem alvorlige sykdommer kan vise symptomer slik. Så hva med å still spørsmål eller bare dropp å svare istedet? 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 A: Lær deg og bruk søkeknappen i kvinneguiden forumet. B: Snap the fuck out of it, du har IKKE ett problem! C: Gå til frisøren imorgen. D: Gå legg deg 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 jeg tok en bolle. nom nom :gjeiper: ta deg en bolle med til? kanskje litt varm melk med honning mens du tenker over verdensproblemer :gjeiper: håret ditt er nok fint som det er 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 Oi shit! kom det så brått at du fikk flatt hår? Du har vel ikke vært i nærheten av kreftpasienter i det sisste? Du har nok fått i deg cellegift. Det kan du få ideg ved dråpesmitte, og om de har fått strålebehandling så kan strålingen som sitter i kroppen treffe andre mennesker ett par timer etter behandlingen. Dette er veldig veldig farlig. Jeg håper du ringer legevakta med engang før ALT håret ditt faller av. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #12 Skrevet 12. oktober 2011 Det var nå voldsomt til angrep på et spørsmål da.. Slike ting kan skje ved nærings mangel eller vitamin mangel faktisk. Ikke glem alvorlige sykdommer kan vise symptomer slik. Så hva med å still spørsmål eller bare dropp å svare istedet? Jeg har jo et sunt og godt kosthold, men jeg har vært en god del deprimert i det siste, og sliter med å sove. Skjønner ikke problemet med at jeg stiller spørsmål her inne ... Hva er ellers dette forumet for? Jeg tenker mest på kulden, da det nylig ble veldig kaldt ... men jeg kan alltids sjekke om det er noe vitamin eller mineral-mangler av noe slag
Gjest Nuppdupp Skrevet 12. oktober 2011 #13 Skrevet 12. oktober 2011 så nazi AnonymBruker er om natten. pikk , longe time, no see? 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #14 Skrevet 12. oktober 2011 Til anonyme bruker som har skrevet innlegg 2, 3, 6, 8 og 10 - jeg tror heller du skal gå å legge deg. Her inne diskuterer man alt, og det er ganske alvorlig å miste håret og at det forandrer seg ... 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #15 Skrevet 12. oktober 2011 Innlegg nr 10 var det jeg som skrev. de andre innleggene er noen andre anonyme
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #16 Skrevet 12. oktober 2011 Innlegg nr 10 var det jeg som skrev. de andre innleggene er noen andre anonyme Isåfall var det teit skrevet av deg ...
Hipster Skrevet 12. oktober 2011 #17 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg hadde heller ikke fått til å sove D: Vet ikke hva som er grunnen, men jeg har også mistet mye hår i en periode, viste seg å være pga shampooen jeg brukte, men med en gang jeg bytta så røyta jeg nesten ikke i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #18 Skrevet 12. oktober 2011 Og jeg prøvde bare og finne ut hva hårfargen hennes var, visst du lurte. Da en blondine ville gått fem på En brunette hadde blitt fornærmet, forbannet men forstått spøken. mens en redhead hadde ledd med meg
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #19 Skrevet 12. oktober 2011 Isåfall var det teit skrevet av deg ... Brunette? 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #20 Skrevet 12. oktober 2011 Og jeg prøvde bare og finne ut hva hårfargen hennes var, visst du lurte. Da en blondine ville gått fem på En brunette hadde blitt fornærmet, forbannet men forstått spøken. mens en redhead hadde ledd med meg Og konklusjonen din er? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå