Gjest kyla Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 Heisann! Hvilken kjole synes dere passer best til ett borgerlig bryllup? Har funnet to kjoler som jeg liker. http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=11057 http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=11225 Jeg liker den siste veldig godt men forbinder den kansje mest med kirkebryllup.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #2 Skrevet 5. desember 2003 Den første var desidert finest. Den andre ble litt sånn gardinstoff-aktig for meg. Men det er ut fra bildet. Kan hende den er mye finere i virkeligheten. Ellers er det jo slik at i borgelig bryllup kan man gå akkurat som man vil. Man kan velge prinsessekjole med slep og slør og pomp og prakt, eller man kan tone det helt ned. Så hvis du vil ha en flott kjole, så synes jeg du skal velge det selv om det er borgerlig vielse. Men det kommer jo litt an på hvor mye dere gjør ut av bryllupet også.
Saeria Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Jeg likte den første best, men det er bare meg da. Begge synes jeg passer i et borgelig bryllup. Det er brudeparets dag, og da må jo bruden få bruke den kjolen hun ønsker.
ringblomst Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 Den første er også min favoritt av de to.
Soul Skrevet 5. desember 2003 #8 Skrevet 5. desember 2003 Saeria skrev: eg likte den første best, men det er bare meg da. Begge synes jeg passer i et borgelig bryllup. Det er brudeparets dag, og da må jo bruden få bruke den kjolen hun ønsker. Enig
Gjest gjesten Skrevet 5. desember 2003 #9 Skrevet 5. desember 2003 Syntes den siste var finest jeg. Den første er jo akkurat sånn som alle har, den andre har litt mer karakter.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #10 Skrevet 5. desember 2003 Den første er fin, men litt kjedelig. Den draperingen i livet har jo "alle". Den andre er stilig, men ville kanskje brukt den uten stroppene?
Snurre Skrevet 5. desember 2003 #11 Skrevet 5. desember 2003 Den første er også min favoritt av de to.
frosken Skrevet 6. desember 2003 #12 Skrevet 6. desember 2003 Den første er fin' date=' men litt kjedelig. Den draperingen i livet har jo "alle". Den andre er stilig, men ville kanskje brukt den uten stroppene?[/quote'] Flotte kjoler begge to, men nr 2 var så mye mer spesiell. Har ei venninne som prøvde en liknende kjole og den var så utrolig flott på. Jeg synes du skal velge den kjolen du liker best, og ikke tenke på om det "passer" seg for en borgerlig vielse - for det er det kun du selv som avgjør.
Gjest Tex Skrevet 6. desember 2003 #13 Skrevet 6. desember 2003 Jeg likte best nummer en. Og som de fleste sier syns jeg du trygt kan ha den liker best, uansett hvor du skal gifte deg....
Kreps Skrevet 6. desember 2003 #14 Skrevet 6. desember 2003 Den første var finest , den andre minnet meg mer om gardinene til min mormor...
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2003 #15 Skrevet 6. desember 2003 Jeg likte den første best. Vil også få si at om du gifter deg i kirken eller borgelig synes jeg ikke skal ha noe betydning for om du vil ha brudekjole eller vanlig kjole. Flere og flere velger å gifte seg borgelig, og kirken har ikke enerett til brudekjoler.
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2003 #16 Skrevet 6. desember 2003 Synes begge to var fine, men nr.2 var unektelig spesiell. Det kan se ut som en gardin, men når du får den på er den sikkert kjempeflott Slikt stoff "faller" bra på kroppen
Isiselin Skrevet 6. desember 2003 #17 Skrevet 6. desember 2003 Synes absolutt av nummer 2 var vakrest. Elsker slike "tunge" stoff som faller fint. Vakker!
Pip Skrevet 7. desember 2003 #18 Skrevet 7. desember 2003 Likte absolutt nr. 2 best! Litt meir spesiell enn den første, og dessutan svært elegant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå