SuperNova Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Jeg får ikke sove... Jeg og mannen har forsøkt i over et år å få barn nummer to. Etter utallige skuffelser kjøpte jeg clearblue fertilitetsmonitor, og har brukt den i én prøveperiode. Nå er jeg på dag 27 i syklusen. I ettermiddag tok jeg en sånn billig-graviditetstest, og der var det en svaaak strek som viser at jeg er gravid. Gikk på apoteket og kjøpte to nye tester, og brukte den ene nå i kveld. Der kom det også en svaaak gravid-strek. DETTE ER SÅ SPENNENDE! Jeg gleder meg sånn til å teste i morgen, med morgenurin! En strek er en strek, så jeg antar jeg er gravid, men tør liksom ikke helt å tro det. Ja, ja... Jeg må vel komme meg i seng snart. Endret 11. oktober 2011 av SuperNova
Mus-Katt Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 oioi, ja det kan jeg tenke meg Får håpe det har gått seg til denne gangen, krysser fingrene for deg!
Aspera Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Å, så gøy! Du er nok gravid, ja Gratulerer så mye!
Sissa Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Spennende !! Skriv her imorgen når du har tatt testen daa!
SuperNova Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2011 Den var positiv i dag også! Fortsatt svak strek, men tydeligere enn i går. JIPPI - da er over et års prøving forbi. Hold deg fast, lille, skjøre spire! (Det er så godt å kunne si dette her - jeg kan jo ikke si det til så mange andre ennå!)
Mus-Katt Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Gratulerer!! =) Du får lage deg en dagbok nå da!
Orchideae Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 GRATULERER SÅ MYE! Den følelsen er herlig, opplevde det for litt over en uke siden selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå