AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt billige og kanskje nyttige babyleker fra 0 til 2 år, ca...
Gjest pysepusen Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 BR leker! Merket Bellino har vært veldig populært her Etterhvert også leker fra Play2Learn! Ellers så er Fisher Price billigere på Extra Leker
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Vi har også handlet det meste på Extra Leker. Og sett etter tilbud på ToysRUs, for eksempel. Prøvde å handle noen leker kjempebillig på ebay, men har blitt skuffet over kvaliteten (spesielt på ting sendt fra Asia), så jeg har sluttet med det.
Gjest pysepusen Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Vi har også handlet det meste på Extra Leker. Og sett etter tilbud på ToysRUs, for eksempel. Prøvde å handle noen leker kjempebillig på ebay, men har blitt skuffet over kvaliteten (spesielt på ting sendt fra Asia), så jeg har sluttet med det. Men får jo kjøpt f.eks. Lamaze-leker til en billig penge på ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå