Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om det er noen andre her inne som går gjennom prøverørsforsøk på Ullevål sykehus. Jeg har to forsøk bak meg, og skal snart dit igjen for å sette i gang med nytt forsøk. Jeg synes hele denne prosessen er tung, deprimerende og en påkjenning i seg selv, men noe som faktisk gjør det enda verre, er at jeg synes de som jobber der oppe er så utrolig sure og lite fintfølende. (Bortsett fra de søte og hyggelige jentene som snakker med en etter man har tatt ut/satt inn egg.)Derfor synes jeg det er vanskelig å spørre om ting jeg lurer på. Og hvis jeg først tar motet til meg, så får de meg til å føle meg dum og til bry. Jeg skjønner det der med at de har mange å forholde seg til, må være effektive o.s.v. o.s.v., men for meg så blir det veldig i overkant. Jeg er alltid på gråten når jeg drar derfra. Som sagt, skal jeg snart dit igjen, og jeg gruer meg noe så innmari. Noen andre som også synes de er svært lite hyggelige der oppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes også det.

Vi hadde ett forsøk der, så byttet vi til Porsgrunn. Det var verdt og stå i ny kø. Makan til dårlig oppførsel på ansatte på IVF klinikken på Ullevål skal man lete lenge etter. Sure og lite informative.

Den eneste som har fortalt noe og har smilt var hun som fortalte hva som skjedde etter uttaket. En ung og hyggelig sykepleier. Resten har jeg ingenting til overs for. En sto faktisk og kjeftet på meg i gangen fordi blodprøven ble tatt for sent på dagen (jeg hadde ikke fått informasjon om at den måtte tas til spesiell tid).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...