Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere krølltopper på kg..

Hva bruker dere for å fremheve krøllene? Jeg har prøvd så mange styling produkter enten blir det for fett eller for stivt. Jeg var veldig fornøyd med bed head curls rock, men nå finner jeg den ingen steder. Noen tips til styling som gir myke krøller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker shikai curl enhancer. :)

Skrevet

Hvilken som helst hårmousse funker veldig bra på å fremheve krøller:)

Skrevet

Jeg bruker Curly Sexy Hair og er godt fornøyd med den.

Skrevet

Curls Rock ble erstattet med Curlesque for et par år siden, men jeg finner ikke den heller nå. :klo: Jeg var iallefall veldig fornøyd med den da håret mitt var litt kortere. Nå er det blitt ganske så langt (ned til BH-stroppen, oppklipt), så jeg er på leting etter noe nytt.

Denne fra Wella SP er ikke helt ulik Curls Rock, men har ørlite mindre hold, synes jeg.

Skrevet

Dere krølltopper på kg..

Hva bruker dere for å fremheve krøllene? Jeg har prøvd så mange styling produkter enten blir det for fett eller for stivt. Jeg var veldig fornøyd med bed head curls rock, men nå finner jeg den ingen steder. Noen tips til styling som gir myke krøller?

Jeg har ikke krøller selv, men venninna mi har og hun sverger til Moroccanoil curl cream. Hun har omtrent verdens fineste hår og hun synes den er kjempebra.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg liker også Moroccan Oil sin curl-cream, og jeg har prøvd MYE!

Skrevet

Jeg liker også Moroccan Oil sin curl-cream, og jeg har prøvd MYE!

Hvordan er konsistensen til den. Har hørt mye bra om marocan oil kanskje jeg skal teste den?

Gjest Tidssone
Skrevet

Hvordan er konsistensen til den. Har hørt mye bra om marocan oil kanskje jeg skal teste den?

Jeg bruker både hårkuren, balsamen, oljen og kremen. Kremen er ca som alle stylingkremer jeg har prøvd. Gir ikke hold, men sørger for at krøllene er myke og uten frizz.

Skrevet

Moroccan oil er produsert i Israel. Av den enkle grunn er det uaktuelt for meg å bruke produktene derfra.

Gjest Tidssone
Skrevet

Kvinnene som jobber på fabrikkene i Israel har også barn å forsørge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...