AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har forelsket meg hodestups i verden herligste mann Vi er bekjente, men ikke i samme omgangskrets. Vi møtes tilfeldig og på enkelte fester. Han er alltid hyggelig og utrolig koselig Jeg kan fortsatt huske dagen det sa *pang* hos meg. Blikkene våre møttes og jeg var fortapt. Jeg ble veldig forvirret, og prøvde å riste det av meg. Jeg hadde vært singel i noen år, og var fast bestemt på å leve resten av livet alene. Etter noen måneder med hjertebank og stort håp om at følelsene skulle gå over av seg selv, fortalte jeg ham at jeg likte ham på "den" måten. Han ble overrasket (og noe overrumplet), og svarte at han ikke hadde tenkt i de baner. Jeg må påpeke at han aldri har direkte flørtet med meg (foruten de signalene en forelsket kvinne velger å se), men bare hyggelig og smilende. Nå hadde jeg ikke store forhåpninger om at han gjengjeldte mine følelser, tvertimot håpet jeg at forelskelsen skulle gå over ved å fortelle ham det (så rart det enn høres ut). Han har (i mine øyne) vært mer smilende og tar litt mer kontakt når vi treffes enn før jeg fortalte ham dette. Han sa også at han syntes det var koselig å høre at jeg likte ham. Problemet er at han har også vært singel i mange år. Grunnen til det vet jeg ikke, bare at han har et ekteskap og barn bak seg. Nå har det seg sånn at jeg bare ikke greier å gi slipp på denne mannen. Når jeg ser i hans øyne føler jeg en sterk kjærlighet og tiltrekning. Nesten umulig å forklare, har ikke opplevd liknende før. Også JEG da, en innbarket ungkarskvinne! Romantikk? Pøh! Ferdig med sånt kliss! Så nå sitter jeg i klisteret, uten mulighet til å "legge an på ham" - for det har jeg jo allerede gjort Noen tips til hvordan åpne øynene til en evig ungkar? Selv om teksten skulle tilsi at jeg er rundt 14 år, er jeg faktisk 39!
Steinar40 Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Problemet er at han har også vært singel i mange år. Grunnen til det vet jeg ikke, bare at han har et ekteskap og barn bak seg. Du har åpenbart misforstått hva det vil si å være evig ungkar. Til de grader. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Steinar: Jeg brukte uttrykket evig ungkar som et...vel..uttrykk om noen som har vært singel lenge og ser ut som om de har tenkt å forbli singel. Skulle hatt anførselstegn da
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Du har åpenbart misforstått hva det vil si å være evig ungkar. Til de grader. Hehe, jeg må si meg enig i denne. Tidligere ekteskap med barn er ikke det jeg forbinder med "evig ungkar". Men det var en digresjon. Ts, du må jo bare fortsette, du forteller jo at han "smiler litt mer", hva nå enn det betyr, men det kan jo bety at du har en god start, så jeg ville ikke nølt for lenge med å invitere han på date. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Huff! Vet ikke om jeg våger å be ham på date Har jeg ikke kastet ballen over til ham ved å fortelle ham om mine følelser? Er tydeligvis livredd for å bli avvist (og en smule ute av flørtetrening)
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Men kanskje han ikke har tenkt i de baner om å få seg kjæreste heller. Ja, han kan være smigret, men ikke interessert i et forhold ? Da må du isåfall komme litt nærmere inn på ham slik at du får gravd litt i følelsene hans. Noen menn tror jeg trives utmerket best i eget selskap, og det er ikke da gitt at du får napp der. Men, et forsøk verdt er det kanskje allikevel ?
womenwomen Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har forelsket meg hodestups i verden herligste mann Vi er bekjente, men ikke i samme omgangskrets. Vi møtes tilfeldig og på enkelte fester. Han er alltid hyggelig og utrolig koselig Jeg kan fortsatt huske dagen det sa *pang* hos meg. Blikkene våre møttes og jeg var fortapt. Jeg ble veldig forvirret, og prøvde å riste det av meg. Jeg hadde vært singel i noen år, og var fast bestemt på å leve resten av livet alene. Etter noen måneder med hjertebank og stort håp om at følelsene skulle gå over av seg selv, fortalte jeg ham at jeg likte ham på "den" måten. Han ble overrasket (og noe overrumplet), og svarte at han ikke hadde tenkt i de baner. Jeg må påpeke at han aldri har direkte flørtet med meg (foruten de signalene en forelsket kvinne velger å se), men bare hyggelig og smilende. Nå hadde jeg ikke store forhåpninger om at han gjengjeldte mine følelser, tvertimot håpet jeg at forelskelsen skulle gå over ved å fortelle ham det (så rart det enn høres ut). Han har (i mine øyne) vært mer smilende og tar litt mer kontakt når vi treffes enn før jeg fortalte ham dette. Han sa også at han syntes det var koselig å høre at jeg likte ham. Problemet er at han har også vært singel i mange år. Grunnen til det vet jeg ikke, bare at han har et ekteskap og barn bak seg. Nå har det seg sånn at jeg bare ikke greier å gi slipp på denne mannen. Når jeg ser i hans øyne føler jeg en sterk kjærlighet og tiltrekning. Nesten umulig å forklare, har ikke opplevd liknende før. Også JEG da, en innbarket ungkarskvinne! Romantikk? Pøh! Ferdig med sånt kliss! Så nå sitter jeg i klisteret, uten mulighet til å "legge an på ham" - for det har jeg jo allerede gjort Noen tips til hvordan åpne øynene til en evig ungkar? Selv om teksten skulle tilsi at jeg er rundt 14 år, er jeg faktisk 39! Du tenker feil og bruker feil ORD når du spør etter råd om hvordan du kan " fange " han. Det ordet liker jeg ikke å høre i det hele tatt. Det høres ikke ut som om du liker han særlig godt. Om intensjonen din er å fange han som du sier. Du kan ikke fange noen som helst.Som ikke vil fanges. HAN må komme frivillig etter deg. Svaret er enkelt. Du må vinne hans hjerte. Få han til å like deg. Ja hva gjør forelskede og kåte damer. Jo de flørter og lokker. Flørter og lokker og gir ikke opp. Positiv oppmerksomhet og gulrot framfor han hele tiden. Du må få han til å komme etter deg, forde du er fristende og forde du viser han at DU synes HAN er fristende....Og har noe å by på. GET SEXY ....Skjønner du hva jeg mener ? Dersom du er kåt på denne fyren. Skulle dette komme helt NATURLIG for deg.Du skulle ikke trenge råd fra meg, ww engang. Er lite som skal til for å tenne en mann og få han til å fantasere om deg...FLØRT FLØRT OG ERT ERT HAN. Er du bare forelsket på en romantisk måte i han ? Eller BEGJÆRER du han ? Hav vil merke forskjellen. Du må vise han begge deler.Slik kan du få han til å komme frivillig til deg og få lyst på deg. Men du kan ALDRI fange noen. GLEM DET. Lokke heter det.... 1
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Steinar: Jeg brukte uttrykket evig ungkar som et...vel..uttrykk om noen som har vært singel lenge og ser ut som om de har tenkt å forbli singel. Skulle hatt anførselstegn da Du skriver ikke noe om hvor gammel denne fyren er, eller hvor gamle barna hans er. Men hvis han har et større eller mindre ansvar for mindreårige barn, så sier det seg selv at det blir kompliserende å involvere et nytt og fremmendt kvinnemenneske. Ettersom forholdet til barnas mor gikk til helvete, så er det ikke usannsynlig at han har dårlige erfaringer. På den annen side kan det like godt være sånn at det var han som avsluttet fordi han ikke føler for å leve i noe parforhold. Isåfall vil det eneste fornuftige for deg selv være å holde deg lenger enn langt unna han.
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Du tenker feil og bruker feil ORD når du spør etter råd om hvordan du kan " fange " han. Det ordet liker jeg ikke å høre i det hele tatt. Det høres ikke ut som om du liker han særlig godt. Om intensjonen din er å fange han som du sier. Du kan ikke fange noen som helst.Som ikke vil fanges. HAN må komme frivillig etter deg. Svaret er enkelt. Du må vinne hans hjerte. Få han til å like deg. Ja hva gjør forelskede og kåte damer. Jo de flørter og lokker. Flørter og lokker og gir ikke opp. Positiv oppmerksomhet og gulrot framfor han hele tiden. Du må få han til å komme etter deg, forde du er fristende og forde du viser han at DU synes HAN er fristende....Og har noe å by på. GET SEXY ....Skjønner du hva jeg mener ? Dersom du er kåt på denne fyren. Skulle dette komme helt NATURLIG for deg.Du skulle ikke trenge råd fra meg, ww engang. Er lite som skal til for å tenne en mann og få han til å fantasere om deg...FLØRT FLØRT OG ERT ERT HAN. Er du bare forelsket på en romantisk måte i han ? Eller BEGJÆRER du han ? Hav vil merke forskjellen. Du må vise han begge deler.Slik kan du få han til å komme frivillig til deg og få lyst på deg. Men du kan ALDRI fange noen. GLEM DET. Lokke heter det.... Utspekulerte kvinnfolk! hehe
KaffeLars Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 OK. Lokke. Med hva? Som åte i en felle?
womenwomen Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 OK. Lokke. Med hva? Som åte i en felle? SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX : ) Er jo DET jeg vil ha i hvertfall, når jeg liker en mann himmla godt : ) Så for meg er det ikke vanskelig å lokke en hvilken som helst mann. Jeg har medfødte talenter til nettopp dette har jeg funnet ut . Sikkert forde jeg er så kåt selv. Dermed er dette helt naturlig for meg. Alltså sexy og lokkende og pirrende oppførsel....som kan sette visse fantasier i hodet på menn . Im a bitch, and I know I`t ...he he I`m sexy - and I know I`t
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2011 #12 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX : ) Er jo DET jeg vil ha i hvertfall, når jeg liker en mann himmla godt : ) Så for meg er det ikke vanskelig å lokke en hvilken som helst mann. Jeg har medfødte talenter til nettopp dette har jeg funnet ut . Sikkert forde jeg er så kåt selv. Dermed er dette helt naturlig for meg. Alltså sexy og lokkende og pirrende oppførsel....som kan sette visse fantasier i hodet på menn . Im a bitch, and I know I`t ...he he I`m sexy - and I know I`t Men kan du lage mat og holde en husholdning i orden? Det er faktisk vel så viktig egentlig. Det hjelper ikke med verdens mest fristende "honeytrap" hvis boligen ser ut som et bomba horehus, det aldri er noe spiselig mat å få, økonomien er helt ute av kontroll, og det viktigste er fyll og fest hver helg (eller verre). Endret 12. oktober 2011 av Steinar40
KaffeLars Skrevet 12. oktober 2011 #13 Skrevet 12. oktober 2011 Da er det bare å stille opp naken med øl og chips?
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2011 #15 Skrevet 12. oktober 2011 Damer kan ikke lage mat. Det finnes forhåpentligvis fortsatt noen unntak.
womenwomen Skrevet 12. oktober 2011 #16 Skrevet 12. oktober 2011 Men kan du lage mat og holde en husholdning i orden? Det er faktisk vel så viktig egentlig. Det hjelper ikke med verdens mest fristende "honeytrap" hvis boligen ser ut som et bomba horehus, det aldri er noe spiselig mat å få, økonomien er helt ute av kontroll, og det viktigste er fyll og fest hver helg (eller verre). Jeg er veldig flink å lage god mat, sunn mat. Ettersom jeg synes det er viktig å ta vare på helsen og utseendet, så må kostholdet være veldig vitaminrikt og velsmakende : ) Ellers så har jeg det nok litt rotete iblant.Men liker å ha det strøkent, dersom jeg har tid til det. Men et menneske kan ikke få tid til absolutt allt. Når man har full jobb og masse andre ting som også må gjøres.
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2011 #17 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er veldig flink å lage god mat, sunn mat. Ettersom jeg synes det er viktig å ta vare på helsen og utseendet, så må kostholdet være veldig vitaminrikt og velsmakende : ) Ellers så har jeg det nok litt rotete iblant.Men liker å ha det strøkent, dersom jeg har tid til det. Men et menneske kan ikke få tid til absolutt allt. Når man har full jobb og masse andre ting som også må gjøres. Ja, det er fornuftig på alle måter å ha sunn og god mat. Fortsett sånn
akuaku Skrevet 13. oktober 2011 #18 Skrevet 13. oktober 2011 Haha womanwoman, du er morsom. Jeg fniser av deg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå