Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere enige i at rødstrømpene kanskje har gått litt for langt?

-når mannen ikke lenger gidder å skifte dekka på bilen din?

:hoho::hoho:

flere ting de ikke gidder lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du skylde på kvinnesaksforkjemperne for at du har en lat mann også nå? Faller du for det? Kan du ikke bare si "hvis du skifter dekkene så kan jeg støvsuge og vaske gulvet imens?" Sålenge begge jobber er det jo greit, samme hva man gjør. Det er bare når mønsteret er at en jobber og den andre slæpper av det ikke er greit.

Skrevet

innlegget mitt var humoristisk ment da :ler: ikke egentlig kritikk av kvinneforkjemperne. :riste:

ja han er nok litt slapp til tider,kan hvis han vil og er god og snill.

kvinner liker da fortsatt slike tjenester,vet det er flere menn idag som ikke gidder å gjøre disse tjenestene ,ikke bare min mann,lett å kjøre bort på esso liksom :ler:

Skrevet

:klø: tja, hva er det de ikke gidder lenger :klø: kommer ikke på noe :klø: jo, de stopper vel ikke for en kvinne som har stans på E6. :roll: Nei, dette var dårlig. Tror kanskje forklaringen er at vi ikke slipper dem til :lol:

Gjest lillemari
Skrevet

jeg tror nok at likestillingen,kan ha sydd litt puter under armene på endel menn ja,lett å si at det klarer vel dere kvinnfolk sjøl..hihi

og det gjør vi jo,men vi setter jo pris på at de hjelper oss litt,ivertfall gjør jeg det :sexy:

Skrevet
jeg tror nok at likestillingen,kan ha sydd litt puter under armene på endel menn ja,lett å si at det klarer vel dere kvinnfolk sjøl..hihi

og det gjør vi jo,men vi setter jo pris på at de hjelper oss litt,ivertfall gjør jeg det :sexy:

Det er her den store misforståelsen innenfor likestilling har vært. Det er like muligheter vi skal ha, ikke at vi på liv og død skal skifte de jævla bildekkene. Ulikheter mellom kvinner og menn er det, og det skal det være. For min del, er det rettigheter som står meg sterkes i kampen om likestilling. :wink:

Gjest Fighter
Skrevet
Det er her den store misforståelsen innenfor likestilling har vært. Det er like muligheter vi skal ha, ikke at vi på liv og død skal skifte de jævla bildekkene. Ulikheter mellom kvinner og menn er det, og det skal det være. For min del, er det rettigheter som står meg sterkes i kampen om likestilling. :wink:

:enig:

Var nettopp i en diskusjon om kvinnelige ledere på et annet forum. Enkelte mente at manne skal være leder og at om en kvinne vil være leder så er hun egoistisk. Det ble også argumenter med at menn er bedre ledere. Bullshit! Noen menn er gode ledere og noen kvinner er gode ledere. Det handler om personer, ikke om kjønn. Og kvinner skal etter min mening ha de samme mulighetene til å være leder. Det betyr ikke at alle kvinner skal ha lederstillinger, men at vi skal ha mulighet til det på lik linje med menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...