Store My Skrevet 13. november 2014 Forfatter #901 Skrevet 13. november 2014 Jeg har på følelsen at S driver med den derre greia si nå, og at det derfor blir ferie i februar. Og jeg har for lenge bestemt meg for å drite i at jeg ikke tror på sånn "special connection" etc og bare stole på at vi har det likevel, og at jeg kan stole på magefølelsen. Den har alltid stemt så langt, inkludert når det kommer til dårlige ting. Da har jeg våknet akkurat den natta det har vært tilfelle og hatt hel angst. Om det bare er en overlevelsesstrategi som har null rot i virkeligheten bryr jeg meg heller ikke om. Jeg trenger å stole på magefølelsen for å komme meg gjennom lange perioder med venting mens jeg ikke vet noe som helst, så da gjør jeg det
Store My Skrevet 13. november 2014 Forfatter #902 Skrevet 13. november 2014 NAV assa! jeg er så rasende og frustrert og lei meg! Advokaten min oversendte det NAV har tenkt å sende til trygderetten. Og jeg føler egentlig at alt de sier er helt latterlig og at de motsier seg selv, og håper at trygderetten er enige. Men jeg blir så lei meg og skuffa og frustrert over at de hele tiden legger til grunn at jeg klarte å gjennomføre utdanning, ergo var jeg ikke invalidisert nok til å kvalifisere til ung ufør. Men jeg måtte jo ta den utdanninga for å beholde arbeidsavklaringspengene mine. Utdanninga tok nesten livet av meg, men jeg kom meg gjennom på et vis. Og det er så urettferdig at de bruker det i mot meg!
juliane Skrevet 13. november 2014 #903 Skrevet 13. november 2014 Dritt-NAV! Har du og advokaten din mulighet til å gi et tilsvar på det NAV skriver, sånn at du kan påpeke akkurat det at du faktisk måtte for å få penger fra dem, og argumenter for hvorfor du likevel ikke var frisk?
Store My Skrevet 13. november 2014 Forfatter #904 Skrevet 13. november 2014 Ja, det står i argumentasjonen fra advokaten. Men begynner nesten å tenke at det brevet fra NAV er en fordel for meg. På de første sidene motsier seg selv, drar inn irrelevante ting, så godt som konkluderer med at jeg fyller alle kriteriene, og er generelt teite. Så jeg håper at innen trygderetten kommer til de siste sidene hvor de konkluderer med at jeg ikke var invalidiserert nok, så er trygderetten like irriterte på NAV som jeg. Og at de legger vekt på alle de gangene NAV egentlig skriver at de var enige i at jeg var dårlig nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå